Har man altid plukveer/smerter op til fødselsveerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2010

frk.B

Hej

Jeg er gravid med første barn og har kun en uge tilbage til termin. Så jeg går ligesom og gætter på hvornår det skal være og om jeg går meget over tid...Jeg har nemlig ikke mange smerter eller plukveer...

Hvad er jeres erfaring? Kan jeg så godt regne med at gå over en del over tid? Eller kan de "rigtige" veer godt komme lige pludselig som lys fra en blå himmel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mette.

frk.B skriver:

Hej

Jeg er gravid med første barn og har kun en uge tilbage til termin. Så jeg går ligesom og gætter på hvornår det skal være og om jeg går meget over tid...Jeg har nemlig ikke mange smerter eller plukveer...

Hvad er jeres erfaring? Kan jeg så godt regne med at gå over en del over tid? Eller kan de "rigtige" veer godt komme lige pludselig som lys fra en blå himmel?

Hej

Jeg har aldrig haft plukveer, som jeg har opdaget hvertfald. Jeg fødte 41+1 ved vandet gik.

Jeg havde dog mens smerter som kom og gik de sidste 2 uger inden jeg fødte. - men, konklusionen er det er meget forskelligt og man hvertfald ikke behøver have plukveer først..

Anmeld

15. august 2010

fingers

Hej

Det er meget forskelligt, jeg havde for eksempel en del plukveer sidst jeg var gravid, men op til fødslen skete der ingen ting. Det endte med, at jeg gik 18 dage over tid, blev sat igang uden en eneste ve og endte med et kejsersnit. Men tror godt du kan få veer lige pludselig, det svinger meget fra fødsel til fødsel. Kan godt forstå du er i tvivl, men held og lykke med fødsel og baby

Anmeld

15. august 2010

frk.B

Hej Igen

Tak for svar ja der er nok ikke nogen bestemt måde at gå i fødsel på. Det er bare så underligt at forestille sig at det virkelig kommer til at ske...at hun pludselig kommer ud. Selvom jeg glæder mig. Jeg må nok bare væbne mig med tolmodighed og tage det som det kommer.

Jeg skal føde på Hvidovre og har ikke engang været til fødselsforberedelse fordi de har haft pause hele sommeren så jeg føler mig lidt fremmed over hvad der egentlig skal ske 

Anmeld

15. august 2010

Mig med maven

Du er velkommen til at læse min fødselsberetning:

https://www.baby.dk/debat/45203pi1/foedselsberetninger/min-forsinkede-og-meget-lange-fb-.aspx

Men ellers kan jeg kort sige at for mig, var der INGEN tegn. Vandet gik pludselig, 17 dage før termin, og så kom der INGEN veer, så jeg blev sat igang.

Spørg ind, hvis der er mere du vil have svar på!

/Christina

Anmeld

17. august 2010

frk.B

Hej Christina

Undskyld lidt sent svar..men tak for en fin FB. Har også læst nogle af de andre og har helt sikkert et bedre indtryk af hvordan det kan ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.