min elskling af en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

heaven

Så kommer han hjem efter at have været ude at handle i eftermiddag, og hvad kommer han hjem med??? 15 STORE LANGSTILKEDE RØDE ROSER...(L)(L)
Hvad skulle jeg så have dem for, spurgte jeg så... fordi du er så dejlig og en dejlig mor og fordi mig og Lasse elsker dig(L)

Søøøøøøøød mand... og som om det er noget Lasse har fattet noget af, ja så griner han over hele hovedet og vinker til mig, da jeg kigger på ham, da jeg har fået de her roser.... elsker mine mænd!!!(L)(L)

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

ivfmarie

Årrrhhh... (L)

Så har han lige scoret et par fribilletter, ikk? ;)

Anmeld

8. juli 2008

Grynt

Nåhhhhhhhhhh, så smelter ens hjerte da bare (L) Dejligt at blive værdsat og elsket (L)

Anmeld

8. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Årrrhhh... (L)

om han har?? Hehe, ikke lige til det jeg egentlig gerne vil, - har "besøg fra Rusland")>(>( Men han kan vente sig, hehe...

Hvordan går det egentlig med jeres hund?

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Grynt/Tina skriver:

Nåhhhhhhhhhh, så smelter ens hjerte da bare (L) Dejligt at blive værdsat og elsket (L)

Ja nemlig ja;)

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

heaven skriver:

ivfmarie skriver:

Årrrhhh... (L)

om han har?? Hehe, ikke lige til det jeg egentlig gerne vil, - har "besøg fra Rusland")>(>( Men han kan vente sig, hehe...

Hvordan går det egentlig med jeres hund?

Jannie

Fribilletter kan jo også bruges til at slippe for noget... opvask, støvsugning - you name it ;)

Mht hunden... Arhmen!! Den er bare så vidunderlig sød og sjov. Og meget lærenem - me loooove!

Anmeld

8. juli 2008

Tikki

eiiiiiii (L) for søren da en skøn mand. 100000 plusser til ham ;)

Anmeld

8. juli 2008

heaven

ivfmarie sk

Mht hunden... Arhmen!! Den er bare så vidunderlig sød og sjov. Og meget lærenem - me loooove!

HOOOOOLD op hvor er han lækker, bliver jo helt misundelig(L) rigtig godt billede...;)

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Jeanette skriver:

eiiiiiii (L) for søren da en skøn mand. 100000 plusser til ham ;)

hehe, ja han er dejlig - og ikke til salg:P idag i hvert fald, hehe...

Jannie

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

heaven skriver:

Så kommer han hjem efter at have været ude at handle i eftermiddag, og hvad kommer han hjem med??? 15 STORE LANGSTILKEDE RØDE ROSER...(L)(L)
Hvad skulle jeg så have dem for, spurgte jeg så... fordi du er så dejlig og en dejlig mor og fordi mig og Lasse elsker dig(L)

Søøøøøøøød mand... og som om det er noget Lasse har fattet noget af, ja så griner han over hele hovedet og vinker til mig, da jeg kigger på ham, da jeg har fået de her roser.... elsker mine mænd!!!(L)(L)

Jannie

ork, sådan noget betyder meget mere end mors dag!
for når de finder på det helt af sig selv, så er man bare solgt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.