Hvornår mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Faith

Caroline86 skriver:

Tænk at Jeres sp ikke har nævnt noget om det! Eller lægen da du havde tvillingesmukkerne til 5-ugers

Men men men... sørg for at I beskytter Jer! Ikke nok med at du ikke aner hvornår du har æl, der er mange kvinder som er ekstra fertile så kort tid efter fødslen!

Det nævnte hun ikke en bønne om da jeg var til undersøgelse med dem. Og sp har heller ikke sagt noget.

Men jeg burde måske ha undersøgt det selv. Har nemlig godt hørt det der om at man kan være ekstra fertil lige efter en fødsel, og man har jo osse hørt om kvinder der har fået børn med 11 måneders mellemrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
smillaluna skriver:

Det nævnte hun ikke en bønne om da jeg var til undersøgelse med dem. Og sp har heller ikke sagt noget.

Men jeg burde måske ha undersøgt det selv. Har nemlig godt hørt det der om at man kan være ekstra fertil lige efter en fødsel, og man har jo osse hørt om kvinder der har fået børn med 11 måneders mellemrum

ork ja... det er der overraskende mange der får

Uanset om du så "burde" undersøge det selv eller ej, så synes jeg det er for dårligt din sp eller lægen ikke har sagt noget! De bør gå ud fra at man ikke ved det og så være påd en sikre side... Det værste der kan ske er jo at du siger "det ved jeg godt" og så er der jo ikke sket noget ved det!

Bare husk at beskytte dig fra nu af, hvis ikke du vil have pseudotrillinger

Anmeld

15. august 2010

Vidunderligeunger

hihi Mia, hvis du bliver gravid/er gravid så trækker jeg altså en anelse på smilebåndet så er der hvert fald FULD HUS!  

Jeg har heller ikke fået min mens endnu og vi har også (i kampens hede) haft sex uden kondom et par gange. Men jeg fik af vide til 8 ugers undersøgelse at jeg godt bare kunne starte på p-piller uden den første mens, så det regner jeg med at gøre inden længe... 

Anmeld

15. august 2010

FruEllingsen

Jeg fik min mens 28 dage efter ammestop.

Ja der bliver da godt nok fuld hus hvis du bliver gravid, men kan godt forstå at du ikke kan få det fjernet

Anmeld

15. august 2010

Bare mig..

Jeg har ikke fået min mens endnu, og min datter fylder 3 mdr på tirsdag..

Jeg krydser bare fingre for, at jeg er en af de heldige hvor der går et år inden den kommer

Anmeld

15. august 2010

B&J

jeg fik min en månede efter jeg havde født men jeg giver også flaske

Anmeld

15. august 2010

Faith

BlyViol skriver:

hihi Mia, hvis du bliver gravid/er gravid så trækker jeg altså en anelse på smilebåndet så er der hvert fald FULD HUS!  

Jeg har heller ikke fået min mens endnu og vi har også (i kampens hede) haft sex uden kondom et par gange. Men jeg fik af vide til 8 ugers undersøgelse at jeg godt bare kunne starte på p-piller uden den første mens, så det regner jeg med at gøre inden længe... 

He he jeg ku sku egentlig osse godt se det sjove i hvis jeg gik hen og blev gravid. Og jeg ville sku imod med åbne arme hvis det viste sig at der var en baby på vej.

Nævnte det dog lige for manden. Hans kommentar var "Så vil jeg sku næsten hellere undvære sex". Det er måske lige drastisk nok

Anmeld

15. august 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

He he jeg ku sku egentlig osse godt se det sjove i hvis jeg gik hen og blev gravid. Og jeg ville sku imod med åbne arme hvis det viste sig at der var en baby på vej.

Nævnte det dog lige for manden. Hans kommentar var "Så vil jeg sku næsten hellere undvære sex". Det er måske lige drastisk nok

haha! ja prøv og indfør det hihi det er altså også en killer af og til med det kondom men det lærer man vel  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.