Hvornår mens efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Faith

Jeg fødte for knap 8 uger siden og går nu og spekulerer på hvornår jeg mon får mens??

Hvornår fik i mens igen efter fødslen?

Og så ku jeg da godt tænke mig at vide om man kan have ægløsning før den første mens har været der? Manden og jeg beskytter os ikke og vil da helst ikke være gravid igen

Ser frem til svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Low

smillaluna skriver:

Jeg fødte for knap 8 uger siden og går nu og spekulerer på hvornår jeg mon får mens??

Og så ku jeg da godt tænke mig at vide om man kan have ægløsning før den første mens har været der? Manden og jeg beskytter os ikke og vil da helst ikke være gravid igen

Ser frem til svar.

Det svar leder jeg også efter

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har endnu ikke fået min og Laura bliver 6 mdr. på onsdag

BESKYT DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Æl kommer INDEN mens....

Anmeld

15. august 2010

bonnie81

hejsa jeg fødte for 3mdr siden og har ik fået min mens endnu men det er meget forskelligt angående ægløsning så kommer den før mensen så husk gummi hvis i ik vil ha en til li med det samme;-)

hilsen Bonnie

Anmeld

15. august 2010

forår

Min datter er knap 9 mdr og jeg fik min mens for første gang for 1 mdr siden, så ja der gik 8 mdr før jeg fik min mens efter fødslen

Anmeld

15. august 2010

Faith

Caroline86 skriver:

Jeg har endnu ikke fået min og Laura bliver 6 mdr. på onsdag

BESKYT DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Æl kommer INDEN mens....

Uh ha du gør mig helt nervøs. Har nemlig haft sådan nogle jag i den ene side af underlivet..... Minder meget om ægløsningssmerter. Kunne lige se jeg blev gravid. Synes dælme vi har nok i tvillingerne lige nu.

Anmeld

15. august 2010

LRJ

Jeg har ikk fået mens endnu, og det er 18 uger siden jeg fødte, og ved min gynæklog fik jeg af vide at der kan gå et år før mens kommer igen, men man kan sagtens have æl, og blive gravid igen, uden at have mens

Anmeld

15. august 2010

piap

smillaluna skriver:

Ser frem til svar.

Hej...

Fik min mens ca 4 måneder efter jeg havde født, min veninde har født for over et år siden og hendes mens er ikke kommet endnu, tror det er forskellig fra person til person...

Da jeg snakkede med min mor om det sagde hun, at da hun fik mig gik der også ca 4 måneder efter at hun fik hendes mens

kan ikke huske havd læge fortalte ved 8 ugers undersøgelse om ægløsning,fik i hverfald en laaaaaaaaaaaaang forklaring omkring det.

mvh pia

Anmeld

15. august 2010

Faith

bonnie81 skriver:

hejsa jeg fødte for 3mdr siden og har ik fået min mens endnu men det er meget forskelligt angående ægløsning så kommer den før mensen så husk gummi hvis i ik vil ha en til li med det samme;-)

hilsen Bonnie

Jeg ved med 100% sikkerhed at jeg ikke ville kunne vælge et barn fra hvis jeg skulle gå hen og blive gravid igen. Vi har kæmpet næsten 3 år for at få drengene og så ville det dælme være dobbeltmoralsk at få et lille mirakel fjernet. Men derfor kan man jo godt frygte at man pludselig står med en positiv test

Anmeld

15. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
smillaluna skriver:

Uh ha du gør mig helt nervøs. Har nemlig haft sådan nogle jag i den ene side af underlivet..... Minder meget om ægløsningssmerter. Kunne lige se jeg blev gravid. Synes dælme vi har nok i tvillingerne lige nu.

Tænk at Jeres sp ikke har nævnt noget om det! Eller lægen da du havde tvillingesmukkerne til 5-ugers

Men men men... sørg for at I beskytter Jer! Ikke nok med at du ikke aner hvornår du har æl, der er mange kvinder som er ekstra fertile så kort tid efter fødslen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.