øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

NoName

tak for alle jeres svar, og hvor dejligt at høre man ikke er alene. I nat blev det til maks 1,5 times søvn sammenlagt!!! så mor er træt, meget træt...

jeg prøver at undgå øjenkontakt og har kun lige lys tændt så jeg kan orientere mig.

Hun har en tildens til at lave afføring imens jeg ammer, så den med at skifte inden spisetid, går ikke her....

jo der er en farmand, men jeg vækker ham ikke om natten, han skal jo på job i hverdagene... men ellers er han super til at tage hende i weekenderne, så kommer han med hende når det er spisetid, så ligger jeg i sengen og ammer, når hun så er færdig, og hun ikke sover, tager han hende med igen så jeg kan få sovet lidt mere, sover hun tager vi alle 3 en lur sammen med hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

FruEllingsen

Føler med dig.

det har heldigvis ikke været ret mange nætter hvor marcus har været vågen. men kan tydelig huske hvor træt og smadret man kan være efter en nat med vågen baby.

Anmeld

15. august 2010

Vidunderligeunger

når alberte vågner første gang kl. 6 skifter je hende ikke, bleen er næsten aldrig tung på det tidspunkt og jeg synes hun bliver for frisk af at blive skiftet, så hun får flaske - og så sove en time eller to mere

Anmeld

15. august 2010

prettybutterfly

puuuh ha, føler med dig!! Jeg har selv haft LAAANGE nætter tilbragt her på baby.dk!!! Rigtig hårdt, kan godt huske det. Men bare husk, at selvom det virker som om det varer evigt, så stopper det heldigvis en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.