øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. august 2010

NoName

nu sidder jeg så oppe igen med en SUPER vågen baby efter amning... ØV hvor er det træls at sidde oppe og bare glo i mørket og vente på at baby falder i søvn om jahhh måske 2 timer og ja så er det jo næsten spise tid igen.... så det bliver ikke til meget søvn...

elsker de nætter hvor baby går kold efter at have spist...

nå skulle bare lige ud med det... - jeg er vel ikke den eneste med nat vågne babyer... hvad fordriver i tiden med??? Hvad gør i for at få de små til at sove??

hmm imens jeg har skrevet dette med en hånd og baby på den anden, har vi nu også en fuld ble.... fuck SP's råd om ikke at skifte om natten, jeg kan bare ikke få mig selv til at lade hende ligge en hel nat med en fuld prut-ble

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Shibby

Husker det tydeligt.. Selvfølgelig skal den skiftes hvis den har tisset eller skidt ^^

Håber bebsen sover hurtigt  så du kan få hvilet dig lidt

Anmeld

15. august 2010

NoName

Shibby skriver:

Husker det tydeligt.. Selvfølgelig skal den skiftes hvis den har tisset eller skidt ^^

Håber bebsen sover hurtigt  så du kan få hvilet dig lidt

det er der ingen tegn på foreløbigt desværre....

hallejuja for internet og sutter!!!

Anmeld

15. august 2010

Shibby

I know!! Har du prøvet klassisk musik? Vi har wimp,-og hvis jeg søger på disney lullaby så kommer der et album op med klassisk disney sange,-uden tekster,-kun med klaver,violin,harpe eller lign ^^

Anmeld

15. august 2010

NoName

Shibby skriver:

I know!! Har du prøvet klassisk musik? Vi har wimp,-og hvis jeg søger på disney lullaby så kommer der et album op med klassisk disney sange,-uden tekster,-kun med klaver,violin,harpe eller lign ^^

nej, har jeg ikke prøvet...

har for så vidt prøvet at undgå al form for stimuli om natten...

Anmeld

15. august 2010

Michael healer

noname skriver:

nu sidder jeg så oppe igen med en SUPER vågen baby efter amning... ØV hvor er det træls at sidde oppe og bare glo i mørket og vente på at baby falder i søvn om jahhh måske 2 timer og ja så er det jo næsten spise tid igen.... så det bliver ikke til meget søvn...

elsker de nætter hvor baby går kold efter at have spist...

nå skulle bare lige ud med det... - jeg er vel ikke den eneste med nat vågne babyer... hvad fordriver i tiden med??? Hvad gør i for at få de små til at sove??

hmm imens jeg har skrevet dette med en hånd og baby på den anden, har vi nu også en fuld ble.... fuck SP's råd om ikke at skifte om natten, jeg kan bare ikke få mig selv til at lade hende ligge en hel nat med en fuld prut-ble

knus herfra

fuck SP's råd om ikke at skifte om natten, jeg kan bare ikke få mig selv til at lade hende ligge en hel nat med en fuld prut-ble

Siger din Sp virkelig dette ? lyder godt nok underligt, hvorfor skulle man ikke måtte skifte ble om natten ?

mvh Michael

Anmeld

15. august 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Barnet skal da skiftes når det skal skiftes dag/nat lige meget..

Min søn Shane var også en nat baby.. jeg satte mig ind i stuen da han var helt lille ny. så jeg kunne musse ham og se lidt fjernsyn istedet for at sidde i buller mørke.. til sidst (da han var ca 1-2måneder) lærte jeg at amme liggende det ville sige at jeg kunne ligge og slappe godt at (blunde) mens han spiste og så sov knægten fordi jeg ikke fik øjenkontakt med ham eller snakkede til ham.. Selvfølgelig var der ikke helt lukket af for kunne jo ikke helt lade være..... men jeg syntes det er de første 3 måneder der er det hårderste med en lille ny bebses soverytme

tror desværre ikke andet at sige DET GÅR OVER

til dig.. vi er mange der kender det

Anmeld

15. august 2010

klmf

Been there... Brugte de første to måneder i sofaen både dag og nat.... Hvis jeg var så heldig at han faldt i søvn i mine arme, kunne jeg være stensikker på, at han vågnede hvis jeg lagde ham i vuggen. Så mangen en nat har jeg fået en 20 minutter-halv time med baby på armen og hovedet tilbage i sofaen

Det der med ikke at skifte om natten gælder ikke hvis der er afføring, kun tissebleer...

Det skal nok blive bedre, så hold ud Er der en farmand, der kan tage lidt over når I er færdige med at amme, så du kan sove?

Held og lykke med natbabyen

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Ej hvor jeg husker det her var det heldigvis kun en kort periode. 

Anmeld

15. august 2010

missie20

Her er hvad der fungere rigtig godt for os (lillemanden og jeg) om natten:

Når han vågner og er sulten, ammer du selvfølgelig, bagefter når bøvsen skal ud, giver du det højst 2 min. Derefter stille og roligt ligger du baby i seng og putter, UDEN øjenkontakt, lys og snakken med baby. Hvis baby ikke er faldet i søvn, vugger jeg baby i liften til baby falder i søvn. Men skifter ikke om natten hvis det kun er tis. Da min søn var under 3 måneder havde han mave kolik, så der var ALTID afføringen i bleen om natten, så sørgede jeg altid for at skifte før maden, så baby ikke blev vækket efter maden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.