Hvor er Tynen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

Rasmine

Tror hun har ditchet os!
(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Nadi

Jep hun vil sgu ikke have noget med os at gøre :P Ej, pjat! Tror bare hun tager en kold tyrker og håber på at det kan hjælpe på hendes forbrug af baby.dk, men hun ser sund og rask ud kan jeg fortælle ;)

-Nadia

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Mebach skriver:

Tror hun har ditchet os!
(?)

det har jeg også tænkt på.... men troede da egentlig ar du om nogen udover hende selv, vidste sådan noget??? er i ikke nærmest trolovede??(L)
hrum, vi må håbe hun snart dukker op...

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Jo, vi er nærmest som pot og pande. Dog går der længere og længere tid mellem vores forelskelses-bib. (?)
Håbede at en lille efterlysning kunne hjælpe, så hun ville bruge noget tid her sammen med os.
(HUN ER SGU EN SNIGER...)

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Mebach skriver:

Jo, vi er nærmest som pot og pande. Dog går der længere og længere tid mellem vores forelskelses-bib. (?)
Håbede at en lille efterlysning kunne hjælpe, så hun ville bruge noget tid her sammen med os.
(HUN ER SGU EN SNIGER...)

hehe, ja hun sidder nok og lurer med off-line.... TYNEN, KOM TILBAGE TIL OS.........:P

Jannie

Anmeld

9. juli 2008

Muffinmus

hun trængte til et break, huh fælte hun var lidt for afhængig tror jeg. Sagde at hun lige ville atge en pause og være sammen med kæresten og hender IRL bekendte og være lidt social:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.