Væske i ørerne og dræn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

ivfmarie

Nu er den gal med Maltes ører igen igen - og nu mener vores egen læge at det er tid til dræn, så i morgen skal der bestilles tid ved en specialiceret ørelæge :'( Nu er det nu at I skal komme med alle jeres [k][f]gode[/f][/k] grunde til at få dræn - for jeg er virkelig splittet!! Jeg kan jo godt se at drengen har ondt i de stakkels ører, men er det ikke pissebesværligt med dræn, og hvordan får de dem i? Er det under fuld narkose? Arrrrrrghhhh... :( Marie - mor til et ørebarn (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Rasmine

1: Han får det meget bedre!
2: Han får det meget bedre!
3: Han får det meget bedre!

Fuld narkose, du tuder når han ligeså stille falder i søvn, de tager ham væk, tiden føles enormt laaang, vupti-så er han ude igen, og så vågner han så småt. -Enten tuder ham længe efter, eller også er han bare fino.

Og til slut er det en helt anden, mere glad & lettet Malte I får med at gøre.

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] 1: Han får det meget bedre! 2: Han får det meget bedre! 3: Han får det meget bedre! Fuld narkose, [f]du tuder når han ligeså stille falder i søvn,[/f] de tager ham væk, tiden føles enormt laaang, vupti-så er han ude igen, og så vågner han så småt. -Enten tuder ham længe efter, eller også er han bare fino. Og til slut er det en helt anden, mere glad & lettet Malte I får med at gøre.[/citat] Jeg tuder nu!! Jeg kan slet slet ikke bære tanken om at se den lille krop blive kørt væk!!! Hey, Linemus - få lige Kasper til at stikke mig en lussing, eller kom med en flævespand, Kalija... for nu kommer der sku vand! :'(:'(

Anmeld

8. juli 2008

Astrid P

Kæft mand, jeg var også lige ved at tude da jeg læste det, og det er sgu ikke engang min unge... Det må da være utroligt hæsligt at se sit barn komme i fuld narkose!

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Det er fanme heller ikke sjovt, sku jeg hilse og sige.
Sorry IVF, men det er det altså ikke.
Det GODE er at han med det samme drænene er kommet i, får lettet det tryk i ørerne, og det må da være nice!

PS: Man må gerne tude hos ørelægen, det gør alle de andre mødre også!!!

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Ej Astrid, dig også?
Kom nu lige ind i kampen...
:P

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Tak - jeg ved jo godt at det er det bedste... Og det er bare SÅ tydeligt at han hader de ører nu.

Jajaja... jeg skal nok få det gjort! Og jeg kommer til at tude som pisket!

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Nu er den gal med Maltes ører igen igen - og nu mener vores egen læge at det er tid til dræn, så i morgen skal der bestilles tid ved en specialiceret ørelæge :'( Nu er det nu at I skal komme med alle jeres [k][f]gode[/f][/k] grunde til at få dræn - for jeg er virkelig splittet!! Jeg kan jo godt se at drengen har ondt i de stakkels ører, men er det ikke pissebesværligt med dræn, og hvordan får de dem i? Er det under fuld narkose? Arrrrrrghhhh... :( Marie - mor til et ørebarn (?)[/citat] det skal du gøre ven fordi du er maltes mor...og fordi du udmærkede godt ved at der er en grænse...og måske er maltes grænse nået? når alt det her er overstået, så vil du altså opleve malte helt på ny...jeg ville så gerne havde sladret meget mere med dig om det, men jeg har gang i en masse herhjemme i dag. du skal mande dig op og tænke over hvad det er der er bedst for din dreng! og med alt det MØB, så kender du jo vist godt svaret?

Anmeld

9. juli 2008

Anja

Ja, om de andre skriver, så er det bare ikke ret sjovt, at se de små blive lagt i fuldnarkose, men men men det hjælper dem jo !!

Første gang jeg skulle gøre det med Jonas var han knap 2 år og jeg tudede også i venteværelset. De efterfølgende gange har været lettere, da jeg jo ved at der ikke sker dem noget. Da Elias fik det gjort for snart et par mdr siden var det da også med en tåre i øjenkrogen ....

Selve det at de har dræn synes jeg ikke er spor besværligt. Vi tager da i svømmehallen osv og vores ørelæge siger, at med mindre de direkte dykker flere meter under vand, så behøver man ikke ørepropper i. Dernæst er det faktisk en befrielse de få gange deres ører har løbet, for man ved jo, at hvis drænene ikke var der, så var det en omgang møb i stedet for lidt snask, man bare kan vaske af og som ikke gør spor ondt på dem.

Håber du kan bruge det.

Anja

Anmeld

9. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] 1: Han får det meget bedre! 2: Han får det meget bedre! 3: Han får det meget bedre! Fuld narkose, [f]du tuder når han ligeså stille falder i søvn,[/f] de tager ham væk, tiden føles enormt laaang, vupti-så er han ude igen, og så vågner han så småt. -Enten tuder ham længe efter, eller også er han bare fino. Og til slut er det en helt anden, mere glad & lettet Malte I får med at gøre.[/citat] Jeg tuder nu!! Jeg kan slet slet ikke bære tanken om at se den lille krop blive kørt væk!!! [rød]Hey, Linemus - få lige Kasper til at stikke mig en lussing,[/rød] eller kom med en flævespand, Kalija... for nu kommer der sku vand! :'(:'( [/citat] Det sku' vi nok ku' klare på lørdag, Marie. Så får du det meget bedre ;) Stakkels Malte og stakkels dig. Men det vigtigste er jo, at han får det meget bedre bagefter - og det tæller jo for alt. Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.