Sælges: Emmaljunga Combi-vogn NY PRIS IGEN! (Skal afsted nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. oktober 2010

Vidunderligeunger

puuuha, det er godt nok billigt.. vi mangler en klapvogn, og så kunne man jo godt, til den pris, tage barnevognsdelen med... tænke tænke... vender tilbage når jeg har drøftet det med manden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

RumlesMor

TrineLærke skriver:

Hvordan er den i længden i forhold til en alm. barnevogn?

Barnevognsdelen er 80 cm. og klapvogen er 90 cm.

Anmeld

17. oktober 2010

ønskerbaby

vi vil meget gerne købe det vi bor bare i kolding øv bliver dyrt og kører helt der over for at købe det

håber du kommer af med det

Anmeld

17. oktober 2010

RumlesMor

chelleb skriver:

vi vil meget gerne købe det vi bor bare i kolding øv bliver dyrt og kører helt der over for at købe det

håber du kommer af med det

Ja, det er ærgeligt...

Anmeld

17. oktober 2010

ønskerbaby

RumlesMor skriver:

Ja, det er ærgeligt...

ja vi har godt nok lyst til startet bil men broen koster jo øv øv

kan man ikke få rabat på bro hvis man kører tilbage samme dag vil så gerne købe det

Anmeld

17. oktober 2010

RumlesMor

chelleb skriver:

kan man ikke få rabat på bro hvis man kører tilbage samme dag vil så gerne købe det

Ha ha...ja, ved dog at en søndagsbillet over broen koster 350 tur/retur.

Anmeld

17. oktober 2010

morx4

en aftenbillet er det billigste hvis du ikke har brobizz, det er 200 et eller andet for en retur. gælder hver dag efter kl 16 du skal bare køre over igen før kl 03. :-)

Anmeld

17. oktober 2010

ønskerbaby

hvis nu du ikke kan komme af med den.. må du godt tænke på mig hvis du sætter den måsk LIDT ned fordi så vil vi gerne kører så langt for at få den

Anmeld

17. oktober 2010

Bayze

chelleb skriver:

Jo det gør man da så vidt jeg ved. Eller er det kun noget sommerferie-noget?

Anmeld

17. oktober 2010

saraa

RumlesMor skriver:

STADIG IKKE SOLGT....HVEM SKAL ARVE MIN SKØNNE COMBI-VOGN?

Det er hårdt og sørgeligt, men tid... Min smukke emmaljunga skal sælges, da lillemanden vokser ALT for hurtigt, og derfor har skiftet karet. Sælges til en ny lille prins eller prinsesse... ;-)

Farve: Beige med ”burberry”-tern. Hvidt stof indvendig i vognen. Det meste beklædning kan vaskes og er velholdt. Vognen har altid stået inde om natten eller i hårdt vejr.

Funktioner på barnevogns-delen: Liggemål 80 cm., reflekser på barnevognskassen, sol- og insektnet indbygget i kalechen, vuggefunktion på barnevognsdelen, stropper til at bære barnevognskassen, thermobase bund (isolerende/ventilerende bund), easy fix lås (klik-system for fastlåsning af barnevognskasse), standard madras, ventilationshul i kalechen og ryglæn til ”sidde-stilling” i barnevognen.

Funktioner på klapvogns-delen: Liggemål 92 cm., reflekser, sol- og insektnet indbygget i kalechen, ventilationshul i kalechen, justerbar 5 punkts-sele, 4 positioner i ryglænet, klapvogns-delen kan vendes begge veje, safe frame hovedbeskyttelse (rygstøtten har en metalramme, der aktiveres når ryggen lægges ned), justerbar fodstøtte, easy fix lås (klik-system til fastlåsning af klapvognsdel) og aftagelig tværstang.

Stel: Alu-stel med trådnet og lufthjul (originale hjul – har aldrig været punkteret). Justerbart styr.

Tilbehør: 2 regnslag (sort trille-regnslag og et grønt/lilla fish fra Gaia & ko), hvid babysele (til barnevognen), sort kørepose, evt. et ståbræt til søskende og en solskærm (uv-beskyttelse) der kan bindes på kalechen.

Det hele sælges samlet for 2.500 kr.!!

Var tidligere sat til 4.300 kr. inkl. lift...(liften er solgt seperat). Har derefter været sat til 3.000 kr. Og nu prøver vi med 2.500 kr. Kom frisk!

jeg er ihvertfald meget interesseret, jeg bor selv i københavn men kan først købe den omkring den 23 oktober hvis det er ok..

mvh sara

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.