Sælges: Emmaljunga Combi-vogn NY PRIS IGEN! (Skal afsted nu)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. august 2010

RumlesMor

zille_87 skriver:

Den vil jeg meget meget gerne købe

Hvornår er det muligt og hente den?

skal ind til KBH i morgen hvis det er muligt og hente den der???

Send evt. en besked til mig, står nemlig og skal til forældremøde i min søns klasse nu her kl 19..

Jeg har sendt en PB med mobil-nr og info.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2010

RumlesMor

Ny pris! 3.000 kr.

Prisen er rettet i original-tekst.

Anmeld

20. september 2010

SoffiLine

Årh hvorfor er det lige jeg IKKE har 3000 kr til den vogn? ØV ØV siger jeg bare

Anmeld

10. oktober 2010

RumlesMor

Opper denne endnu en gang....der må være en arv-tager til vores skønne combi-vogn. Synes selv prisen er rimelig, men kom med et bud. Kan næsten ikke tåle at se den stå ubrugt!

Anmeld

14. oktober 2010

RumlesMor

Nu må det briste eller bære...sælges for 2.500 kr.!

Spørg venner og familie - hjælp mig videre

Anmeld

16. oktober 2010

morx4

hvorfor smider du ikke den på dba eller gul og gratis?

der bør det da gå ret hurtigt for sådan en lækker vogn!

Anmeld

16. oktober 2010

smokin

vil nok gerne købe solskærmen... kommer an på pris

Anmeld

16. oktober 2010

Steph_Laurits

RumlesMor skriver:

STADIG IKKE SOLGT....HVEM SKAL ARVE MIN SKØNNE COMBI-VOGN?

Det er hårdt og sørgeligt, men tid... Min smukke emmaljunga skal sælges, da lillemanden vokser ALT for hurtigt, og derfor har skiftet karet. Sælges til en ny lille prins eller prinsesse... ;-)

Farve: Beige med ”burberry”-tern. Hvidt stof indvendig i vognen. Det meste beklædning kan vaskes og er velholdt. Vognen har altid stået inde om natten eller i hårdt vejr.

Funktioner på barnevogns-delen: Liggemål 80 cm., reflekser på barnevognskassen, sol- og insektnet indbygget i kalechen, vuggefunktion på barnevognsdelen, stropper til at bære barnevognskassen, thermobase bund (isolerende/ventilerende bund), easy fix lås (klik-system for fastlåsning af barnevognskasse), standard madras, ventilationshul i kalechen og ryglæn til ”sidde-stilling” i barnevognen.

Funktioner på klapvogns-delen: Liggemål 92 cm., reflekser, sol- og insektnet indbygget i kalechen, ventilationshul i kalechen, justerbar 5 punkts-sele, 4 positioner i ryglænet, klapvogns-delen kan vendes begge veje, safe frame hovedbeskyttelse (rygstøtten har en metalramme, der aktiveres når ryggen lægges ned), justerbar fodstøtte, easy fix lås (klik-system til fastlåsning af klapvognsdel) og aftagelig tværstang.

Stel: Alu-stel med trådnet og lufthjul (originale hjul – har aldrig været punkteret). Justerbart styr.

Tilbehør: 2 regnslag (sort trille-regnslag og et grønt/lilla fish fra Gaia & ko), hvid babysele (til barnevognen), sort kørepose, evt. et ståbræt til søskende og en solskærm (uv-beskyttelse) der kan bindes på kalechen.

Det hele sælges samlet for 2.500 kr.!!

Var tidligere sat til 4.300 kr. inkl. lift...(liften er solgt seperat). Har derefter været sat til 3.000 kr. Og nu prøver vi med 2.500 kr. Kom frisk!

Sælger du køreposen seperat? Og hvad er prisen evt.?

Anmeld

17. oktober 2010

Ann.

Hvordan er den i længden i forhold til en alm. barnevogn?

Anmeld

17. oktober 2010

CamillaValby

Hvis jeg havde en unge i ovnen havde jeg købt det hele.

Jeg syntes at du skulle sætte det ind på trendsales der inde burde det ikke være et problem for dig at få det solgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.