Vores prinsesse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Kb

Syntes Lilje er et rigtigt sødt navn.... Lilje Pedersen kan fint gå - Pedersen er der jo ikke så meget at gøre ved - hedder selv Sørensen  MEN Vanessa ..... Ja det navn er jeg så ikke så pjattet med. Har lidt problemer med engelske navne, som gøres danske - Jennifer, Jessica, Amanda osv.

Men hvis det navn har symbolsk betydning for dig, er det jo sådan det er. Når det bliver et mellemnavn kan jeres kommende datter jo selv bestemme om hun vil benytte det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Syntes Lilje er et rigtigt sødt navn.... Lilje Pedersen kan fint gå - Pedersen er der jo ikke så meget at gøre ved - hedder selv Sørensen  MEN Vanessa ..... Ja det navn er jeg så ikke så pjattet med. Har lidt problemer med engelske navne, som gøres danske - Jennifer, Jessica, Amanda osv.

Men hvis det navn har symbolsk betydning for dig, er det jo sådan det er. Når det bliver et mellemnavn kan jeres kommende datter jo selv bestemme om hun vil benytte det  

Det er præcis det, kæresten har også mellemnavn, og vi har tit diskuteret om hun også skulle have det. Han bruger ikke sit, og vil gerne af med det. Men hun skal have det, fordi det betyder noget for mig, og den dag vi havde en positiv test, og en lille tanke til den lille engel i himmelen. Hun kan senere når hun bliver ældre selv vælge om hun vil bruge det eller ej, og når hun er gammel nok må hun selvfølgelig fjerne det hvis det er det hun ønsker.

Anmeld

14. august 2010

Kb

Anonym skriver:

Det er præcis det, kæresten har også mellemnavn, og vi har tit diskuteret om hun også skulle have det. Han bruger ikke sit, og vil gerne af med det. Men hun skal have det, fordi det betyder noget for mig, og den dag vi havde en positiv test, og en lille tanke til den lille engel i himmelen. Hun kan senere når hun bliver ældre selv vælge om hun vil bruge det eller ej, og når hun er gammel nok må hun selvfølgelig fjerne det hvis det er det hun ønsker.

Præcis

Anmeld

14. august 2010

Fru.Mäes <3

Hvad med LILJA eller MILJA istedet for LILJE?

Svinger måske bedre med Vanessa

Anmeld

14. august 2010

Dictes mor

Jeg kan godt lide Lilje, men er ikke så vild med Vanessa.

Anmeld

14. august 2010

Lone Jakobsen

jeg synes det er et super smukt navn. det var noget jeg sagtens selv ku finde på at kalde en datter. 

Anmeld

14. august 2010

Mig med maven

LIKE BIG TIME!

Anmeld

14. august 2010

BabyMus

Jeg synes det er super sødt. (:

Selvom Pedersen ødelægger det lidt, men det er jo ligesom ikke så nemt at ændre når det er ens efternavn. Hedder det selv, og vil så gerne af med det og kun bruge mit mellemnavn til efternavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.