Vores prinsesse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad siger i til navnet Lilje Vanessa Pedersen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.701 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Anonym trådstarter

Kærestens bud......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Sara.

Jeg Elsker Lilje

Og kan også godt li Vanessa....

Synes bare Lilje Vanessa Pedersen lyder lidt underligt?

Tjah... Men måske det egentlig meget fint

Anmeld

14. august 2010

FrkT

Jeg synes både Lilje og Vanessa er super søde navne. Men jeg synes SLET IKKE de går sammen. For det første ser det underligt ud. Og for det andet er Lilje meget dansk og Vanessa er ikke dansk men amerikansk/engelsk, og Pedersen er igen super dansk... så jeg ville nok til det efternavn vælge Lilje og så noget mere dansk til mellemnavn.

Anmeld

14. august 2010

prettybutterfly

Jeg kan RIGTIG godt lide navnet Syntes det passer FINT sammen. Kan ikke forstå det der med at det skal være HELT DANSK eller HELT noget andet!

Syntes det er en rigtig fin blanding!!!!

Anmeld

14. august 2010

Nadia&Daniel

Smukt navn

Anmeld

14. august 2010

Valle81

Lilje smukt - vanessa er ikke et navn jeg synes om - sorry:0)

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

Vanessa er mit ønske, kæresten har valgt Lilje som fornavn. Min eneste ønske var at hun kunne få Vanessa som mellemnavn, da dagen for den positive test også var mord dagen på en lille pige jeg kendte for 9 år siden. (Har lige røbet hvem jeg er til dem som kender historien. Men vi holder det lidt lukket endnu, så shhh...)

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Jeg er vild med de 2 første navne men kan ikke lide efternavnet sorry Derfor tog manden mit navn 

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg er vild med de 2 første navne men kan ikke lide efternavnet sorry Derfor tog manden mit navn 

Tror desværre ikke det gør det bedre med mit, Jeg hedder Olsen så syntes næsten Pedersen er bedre.

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Anonym skriver:

Tror desværre ikke det gør det bedre med mit, Jeg hedder Olsen så syntes næsten Pedersen er bedre.

Hi hi ja så hæler jeg mest til pedersen  det ikke sådan med de efternavne haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.