fødsel på tv2 - NU (t)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

ivfmarie

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Mie A

ja - fedt lige at blive mindet om hvad man skal igennem igen om ca. 17 uger 8(8(8(8(8(

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Så ser man lige mig og Lars med tårer i øjnene, mens man ser de nybagte forældre betragte baby.
(Om knap 6 timer er det 1 år siden mine veer startede...)

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

Så ser man lige mig og Lars med tårer i øjnene, mens man ser de nybagte forældre betragte baby.

Lidt mærkeligt at tænke på ikk?

Vi kom til at grine lidt her... selvom det var et tv-program, og selvfølgelig redigeret så det ikke tog for lang tid, så tog begge mine fødsler kortere tid end det der blev vist her!!! 8(

Marie - fødemaskine!

Anmeld

8. juli 2008

bette

ivfmarie skriver:

Mebach skriver:

Lidt mærkeligt at tænke på ikk?

Vi kom til at grine lidt her... selvom det var et tv-program, og selvfølgelig redigeret så det ikke tog for lang tid, så tog begge mine fødsler kortere tid end det der blev vist her!!! 8(

Marie - fødemaskine!

damn du er helldig

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

bettemouse skriver:

damn du er helldig

I know... :D

En skam at vi ikke skal ha flere børn, men jeg skal med glæde tage en fødsel for en af jer der stadig er i avlen... ;)

Anmeld

8. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:

[ selvom det var et tv-program, og selvfølgelig redigeret så det ikke tog for lang tid, så tog begge mine fødsler kortere tid end det der blev vist her!!! 8(

Marie - fødemaskine!

åhhh jøsses din heldige kartoffel, her tog det mig 26 timer fra vandafgang (og 23 fra første ve8(8(8(8(8()

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

Mikkelmusen

hvad piver i for? det tog mig næsten 62 timer fra vandafgang til fødsel!!! og ca 36 timer fra første ve til fødsel!

Anmeld

8. juli 2008

Astrid P

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen... Jeg skal GLADELIGT være gravid 10 gange endnu, men du må dælme gerne klare fødslen for mig, Marie!

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Mikkelmusen skriver:

hvad piver i for? det tog mig næsten 62 timer fra vandafgang til fødsel!!! og ca 36 timer fra første ve til fødsel!

hehe, er ikke misundelig, det kan jeg godt fortælle dig:P

Jannie - der håber det går hurtigere næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.