Kejsersnit-problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.648 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

Chamomile

Jeg vil hører om der er andre end mig, som har været uheldig med at få en del problemer pga. kejsersnit?

Jeg har fået skævt korsben pga. arvæv, som også giver mig smerter, så af den grund må jeg gå til fys. for at få det behandlet. Jeg har tidligere haft infektion 2 gange i kejsersnittet, være blevet behandlet med både binyrebarkhormon og akupunktur pga. smerter.

Andre uheldige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

EliasNoah

Hejsa,

Jeg har ikke haft problemer efter kejsersnittet, det var kun under selve fødslen der opstod problemer.
De havde ikke givet mig nok bedøvelse, så jeg kunne mærke da de skar. Derfor blev jeg lagt i akut narkose. Men der var ingen følge virkninger

Kh Camilla

Anmeld

8. juli 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg ved ikke om man kan kalde det for et uheld(?) men efter mit kejsersnit blev det ved med at væske i laaang tid bag efter, et lille års tid efter.. Det gjorde ikke ondt, men det var irreterende ;)

Knus fra Camilla

Anmeld

8. juli 2008

Chamomile

EliasNoah.
Sikke en grim oplevelse for dig, gik det længe før du blev lagt i narkose? Jeg fik lagt bedøvelsen for lavt, så havde smerter da der blev presset for at tage hende ud. Så var heller ikke heldig under selve kejsersnittet.

MorCamilla. Kan godt huske at det var ret så irriterende at det væskede, men hvorfor væskede det dog så længe dit?

Anmeld

9. juli 2008

MorCamilla

Chamomile skriver:

MorCamilla. Kan godt huske at det var ret så irriterende at det væskede, men hvorfor væskede det dog så længe dit?

Ja det var et rigtig godt spørgsmål, som jeg ikke kan svare på, :$ Jeg var ved lægen med det en gang ca 4-5 måneder efter fødslen og han sagde at det var normalt at det væskede lidt og ved nogle i lang tid bag efter...

Anmeld

20. juli 2008

Sabby

Jeg har fået pks 2 gange, begge gange næsten uden probs. dvs den første gang gik helt fint, anden gang fik jeg betændelse i arret/såret, men ikke noget slemt, det blev opdaget i tide, og jeg fik pencillin så det gik i orden igen.

Det lyder sørme uhyggeligt det der med, at du kunne mærke at de skar i dig, jeg får helt kuldegys af bare og læse det.

Når det væsker hele tiden, går man så ikke og er nervøs for, at der er noget galt eller?? det ville jeg være, uanset hvad lægen havde sagt.
Syntes tit de læger har 117 forskellige forklaringer på et problem.

Anmeld

20. juli 2008

Heidi B

Hej. Jeg fik pks d. 30/8-06. Selv kejsersnittet var en god oplevelse. Og fik jo nogle skønne drenge ud af det...(L)(L) Kom hjem en uge senere, tirsdag, hvor jeg stadig havde smerter, men jeg troede jeg skulle have ondt. :( Om fredagen fik jeg høj feber, ikke fedt når man har to nyfødte babyer. Fredag aften kom vagtlægen, han sagde at han mente der var betændelse, og ville indlægge mig, men det ville jeg ikke. :S Så vi fik bragt noget medicin ud med taxa. Lørdag morgen var min temperatur steget, og vi ringede ud på fødegangen, de ville se mig omgående. Så mig afsted i en taxa sammen med moar, Jesper var jo nød til at blive hjemme med drengene. Og jeps jeg havde masser af betændelse, så jeg blev indlagt igen, og opereret igen, og var nede 4 gange og få fjerne betændelse. Hele familien blev indlagt fordi Jeppe også fik betændelse. Onsdag kom vi hjem igen, dog skulle vi på hospi tre gange om dagen med Jeppe for at få medicin. Mandagen efter var alle mand udskrevet. Og de fandt ud af jeg havde haft stafilykokker. :'(:'(. Og vi havde da glæde af dem et halvt års tid efter, men kendte så tegnene, og kunne så selv behandle. ;) //Heidi

Anmeld

26. august 2008

Nemesis

jo jo ved den første virkede bedøvelsen ikke i højre side..av av. fik 30 seks narkose mens de skar men havde glæden ved at mærke dem flå i maven og alle stingene til højre for min navle...og det var sq mange! 2 gang blev der stukket forkert og nålen ramte en nerverod. FOR SATAn det gjorde ondt og det har jeg glæde af den dag i dag. Kunne desuden også mærke hænderne løsne moderkagen og måtte skrigene bede dem om noget smertestillene..ai kan slet ikke fortælle mere.. Er i gang med at søge flexjob, for jeg kan ikke arbejde særligt meget :'( Har gener hver dag, hver time hele tiden. ØV!

Anmeld

21. februar 2009

KarinaIda

Jeg fik lavet et akut kejsersnit. Under selve kejsersnittet gik det fint, mærkede intet under det.. Men jeg blev ed med og have mange smerter og det tog lægerne ikek alorligt, selv efter jeg blev udskrevet kunne jeg intet pga smerter. Jeg gik derfor til min egen læge 3 uger efter min datter kom til erden, han sendte mig på sygehuset til scanning med det sammen, idet han mente det var min livmoder der ikke havde trukket sig sammen. Men men.. På sygehuset fandt de så ud af jeg havde fået en infektion og måtte derfor opereres i mit kejsersnit igen og ja, det var ikke enden på det... For ugen efter sprang alle sygningerne inde i muskelpladen op, så jeg måtte åbnes igen og syes forfra og hae fjernet betændele, og sørme så om ikke det samme skete en gang til... Træls.. Til sidst turde de ikke syg mig sammen pga det hele tiden sprang op og de ikke kunne få bugt med betændelsen, så jeg fik derfor lagt sådan en vacumpumpe med skumgummi i maven, som skulle skiftes hver anden dag, så der måtte jeg i fuld narkose hver gang!! Og ja, endte med og havde den pumpe i i 2 uger ca, og lå sammenlagt på sygehuset i 5 uger, men de første tre uger var det de lavede fejl på fejl.... Så jeg havde ikke rigtig min datter Hun måtte være ved farmand....
lægerne snakkede om mig hver evig eneste dag på deres morgenmøde, men de var ALDRIG enige om had der skulel ske med mig, så lægen der kontrollerede mig sagde et, men lægen der opererede mig sagde noget andet, så idste aldrig hvad der skulel ske med mig når jeg blev lagt i narkose, vidste bare et eller anden skulle de lave.. Men det var ikek sjovt bare og oergive sig sådan til fremmede mennesker som ikke var enige om en skid og som jeg havde og har mistet al min tro på!!

Grunden til jeg fik min infektion fik jeg så at vide senere hen, at det var fordi deres ting de brugte ikke var sterile nok, og det skyldes min infektion... Og så fik jeg så at vide når det var et akut kejsersnit var der større sansynlighed for infektion end ved et planlagt, og det synes jeg er fuldkommen latterligt og grotesk...

Men det at de ikke var enige lægerne kan gøre mig så afsindig rasende indvendig, fordi de tog de første 3 mdr med min datter fra mig.. Kunne ikke sidde med hende pga smerter, kunne ikke amme, kunne ikke engang give hende en flaske eller noget.. Og det har været hårdt, meget hårdt... Bare og sidde her og skrive om det, får mig til og trille tårer....

Karina

Anmeld

21. februar 2009

fam.4xc

har fået 2 kejsersnit helt uden problemer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.