Kun mors pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2008

D.B.L

Det første halve år var det mest mig som stod for det meste med Ella, men derefter var det 50/50 når vi begge var omkring hende. Jeg var ofte ude at handle alene mens Ella og Jesper var alene sammen.

Håber det lykkes at få farmand på banen også.

Knus Ditte -som også har været -og er til tider lidt for hurtig til at overtage for farmand. Det er vist en mor-ting;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2008

Christinahr

Vi har haft det samme "problem", eller naturlige reaktion fra med den lille fra hun var en 4-5 mdr.

Ligesom du beskriver vidste jeg selvfølgelig også bedre, det mener jeg dog stadig jeg gør :P, men efterhånden som vores blev større blev problemet altså større.

Jeg har aldrig haft dårlig samvittighed over at efterlade hende ved hendes far, men mere synes det var synd for ham han skulle have en lorte aften fordi den lille ikke gad ham.

Kan sagtens se hvad Eva siger, den lille skal være hvor den lille er tryg, men hvis man som mig gerne ville ud med veninder eller til fodbold, skulle far også kunne bruges :)

Da jeg begyndte på udd fik jeg mindre tid og far overtog mere så det blev ca 50/50 og nu er far stortset ligeså god som mor.

Så hvis far skal kunne bruges må du ud af døren og hjælpe far med selvtilliden, for tror i bund og grund han er nervøs, hvilket jo ikke bliver bedre hvis du hele tiden er over ham, det var ihvertfald et problem her.

Anmeld

19. juli 2008

Monique

Sådan har det også været med vores den store da hun var 1½ år.
Hun har ALTID været mors pige, og da hun var 1½ år var det kun mor eller alle andre end far der kunne bruges..
Jeg fik helt dårlig samvittighed for følte lidt at det måske var min skyld at hun ikke gad sin far og han blev jo virkelig ked af det.
Der gik sådan ca ½ år hvor det var sådan og så gik det væk igen.
Da hun var 2 år var det kun far der kunne bruges for der syntes hun jo at alt der var vildt var sjovt og jeg bryder mig ikke om og lege vildt med hende hvis hun nu skulle komme til skade, så der var det far og KUN far der kunne bruges.. Sådan var det i nogle måneder.

Nu er hun bare mors pige med stort M.
Hun kan finde på og venter med og spørge om noget og drikke til jeg kommer hjem fra byen eller ind fra vaskeskuret for hun Spørger KUN mor om mad, drikkelse, legetøj.. Ja faktisk om alt..
Det kan godt til tider være lidt irriterende at farmand ikke lige svare for mig engang imellem og lige giver hende noget og drikke eller spise, for har jo også Melannie der også skal have mad og en tør numse engang imellem og det er bestemt heller ikke fordi det er noget han gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.