Twinsespam 3 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

mamalicious

Valle81 skriver:

De er så lækre:0) Elsker billedspam:0) Og er stadig forelsket i de tæpper din moar har lavet:0)

Mamalicios: Her har Antons siden har har været 6 uger sovet fra 20/21 stykker og frem til 0500 uden at vågne:0) ( storesøster gjorde det samme)

Sikke nogle sovehjerter jeres unger har !!!!

Hvad gør I ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Malene84

Valle81 skriver:

He he -ja det var mig - men det skal du altså ikke tænke på:0) Spurgte vist efter hvad de ville koste:0)

Jeg synes bare de er så enormt flotte:0)

eeej jeg hader sådan noget - det er så pinligt - UNDSKYLD  Jeg ringer med det samme og spørg min mor!!!

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Risen skriver:

Nå hvor vildt ? .. Måske er det kommet for at blive? .. Jeg fik bare fortalt på hospitalet at det ville forsvinde helt inden de 6 måneder.. 

inden 6 mdr? nå for søren - jamen så har vi 3 måneder at løbe på!!! Jeg fik af vide på sygehuste at det nok ville forsvinde inden 6 års-alderen

Anmeld

14. august 2010

Valle81

mamalicious skriver:

Sikke nogle sovehjerter jeres unger har !!!!

Hvad gør I ?????

Hvis jeg havde en opskrift så gav jeg dig den - har bare været heldig:0) Og ikke nok med han sover til kl 0500 så vågner han spiser og sover videre til kl 0700 - får grød og vi tager bussen for at få storesøster i skole - kommer hjem kl 0900 sover han og sover gerne 3 timer vågen to timer sover en time vågen 2 timer og sover 2-3 timer spiser aftensmad hygger kommer i bad og sover så der kl 20/21 stykker:0) Det er sååååååååååååååååå fantastisk:0)

Anmeld

14. august 2010

Valle81

Malene84 skriver:

eeej jeg hader sådan noget - det er så pinligt - UNDSKYLD  Jeg ringer med det samme og spørg min mor!!!

Ej det skal du altså ikke tænke så meget over - jeg kommer selv kun i tanke om det når jeg ser dem på billederne med dine vidunderlige drenge:0)

Er så imponeret over tvillinger - synes det er så vildt og fantastisk på samme tid - samt dybt skræmmende - men i kender jo ikke andet:0) Jeg ville virkeliig blive skræmt hvis jeg fik at vide at jeg skulle have tvillinger nu da jeg har to der er kommet alene - puha - tør ikke tænke på hvor meget arbejde der er:0)

Anmeld

14. august 2010

mamalicious

Valle81 skriver:

Hvis jeg havde en opskrift så gav jeg dig den - har bare været heldig:0) Og ikke nok med han sover til kl 0500 så vågner han spiser og sover videre til kl 0700 - får grød og vi tager bussen for at få storesøster i skole - kommer hjem kl 0900 sover han og sover gerne 3 timer vågen to timer sover en time vågen 2 timer og sover 2-3 timer spiser aftensmad hygger kommer i bad og sover så der kl 20/21 stykker:0) Det er sååååååååååååååååå fantastisk:0)

Ja ..... nu er det jo laaaaang tid siden mit guld var små klumper, men de var IKKE så hurtige !!!! Den 1 var hver 2 time døgnet rundt.... længe !!!! Nr. 2 var meget større da han blev født og sov noget længere, men kan ikke huske det !!!

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Ej hvor er de bare dejlige altså  hvor må det være fantastisk at følge hele 2 vidunders udvikling og se hvor forskellige de er osv åhh  

Virkelig smukke dejlige drenge i har fået jer. 

Anmeld

14. august 2010

Sakris

Hold da op et drømmescenarie af en soverytme....

De er bare for lækre..... Tænk at du har fået 2x lækkermås...

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Diana... skriver:

Ej hvor er de bare dejlige altså  hvor må det være fantastisk at følge hele 2 vidunders udvikling og se hvor forskellige de er osv åhh  

Virkelig smukke dejlige drenge i har fået jer. 

ja det er skægt, de er virkelig forskellige  mange tak!!

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Sakris skriver:

Hold da op et drømmescenarie af en soverytme....

De er bare for lækre..... Tænk at du har fået 2x lækkermås...

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.