Twinsespam 3 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.760 visninger
37 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Malene84

jep jep... så er vi her igen!!! De blev vaccineret igår - hvor er det dog hårdt at se sine børn så kede af det! Tristan fik øjenkontakt med lægen, begyndte at pludre og smile til hende - og så stak hun ham  havde så ondt af ham. hahaha. Villads gav lige lidt lyd fra sig, og så var det overstået. Ingen feber eller noget, og tilbage i den gode gamle rytme.

De sover nu fra 21.30 - 8 hver nat på EGET VÆRELSE, I EGNE SENGE (JUNIORSENGE) og igen fra kl. 10 - 13 og så er resten af dagen en fest. De kan finde på at tage en igen omkring kl. 16 -18

Tristan ruller rundt, pludrer, smiler, savler (har en tand på vej), vil helst gerne stå op hele tiden

Villads er mere rolig, men smiler til alt og alle. Han pludrer meget forsigtigt og ruller ingen steder, han har først lige lært at få hoved højt op

Nå, kvitter lige med billeder af dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

mamalicious

Ååh nogle skønne drenge !!!

Sover de i en alder af 3 mdr. igennem om natten ???????????

Anmeld

14. august 2010

Malene84

mamalicious skriver:

Ååh nogle skønne drenge !!!

Sover de i en alder af 3 mdr. igennem om natten ???????????

Tør næsten ikke sige det. Men de har sovet igennem siden de 1½ måned gamle!! hehe. De startede med at sove fra 23 - 5, og så har jeg forsigtigt flyttet deres grænse med tiden, og ja nu er vi så oppe på 21.30 - 8

Anmeld

14. august 2010

Valle81

De er så lækre:0) Elsker billedspam:0) Og er stadig forelsket i de tæpper din moar har lavet:0)

Mamalicios: Her har Antons siden har har været 6 uger sovet fra 20/21 stykker og frem til 0500 uden at vågne:0) ( storesøster gjorde det samme)

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Valle81 skriver:

De er så lækre:0) Elsker billedspam:0) Og er stadig forelsket i de tæpper din moar har lavet:0)

Mamalicios: Her har Antons siden har har været 6 uger sovet fra 20/21 stykker og frem til 0500 uden at vågne:0) ( storesøster gjorde det samme)

ååhhh søde var det dig der gerne ville have de tæpper? jeg har ledt og ledt, og kunne på ingen måde huske hvem det var!

Anmeld

14. august 2010

Risen

GUD for de ligner dig mere og mere! Skønne unger ! Det jordbærmærke som Tristan eller Villads har er det blevet mindre med tiden?  

Knus 

Anmeld

14. august 2010

Valle81

Malene84 skriver:

ååhhh søde var det dig der gerne ville have de tæpper? jeg har ledt og ledt, og kunne på ingen måde huske hvem det var!

He he -ja det var mig - men det skal du altså ikke tænke på:0) Spurgte vist efter hvad de ville koste:0)

Jeg synes bare de er så enormt flotte:0)

Anmeld

14. august 2010

mamalicious

Malene84 skriver:

Tør næsten ikke sige det. Men de har sovet igennem siden de 1½ måned gamle!! hehe. De startede med at sove fra 23 - 5, og så har jeg forsigtigt flyttet deres grænse med tiden, og ja nu er vi så oppe på 21.30 - 8

Faldt lige af stolen, tabte kæben og er dybt imponeret !!!!

Anmeld

14. august 2010

Malene84

Risen skriver:

GUD for de ligner dig mere og mere! Skønne unger ! Det jordbærmærke som Tristan eller Villads har er det blevet mindre med tiden?  

Knus 

tuuusind tak nej desværre ikke, vi sys faktisk at det bliver større og større

Anmeld

14. august 2010

Risen

Malene84 skriver:

tuuusind tak nej desværre ikke, vi sys faktisk at det bliver større og større

Nå hvor vildt ? .. Måske er det kommet for at blive? .. Jeg fik bare fortalt på hospitalet at det ville forsvinde helt inden de 6 måneder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.