At hoppe på trampolin, for eksempel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

Rasmine

Når I gør det, hvordan føles det så "downunder"? Synes sgu det føles som om jeg skal tisse. :'( -Og andre underlige ting. Mon jeg har fået NEDSUNKEN LIVMODER, eller hva??? :$ Eller skulle jeg have været bedre med knibeøvelserne??? 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

ivfmarie

jamen her er det ikke i orden... nedsunken livmoder tror jeg dog ikke, men man kan have sammenfald i skedens bagvæg - og det tror jeg vist jeg døjer lidt med. Og det er bare igang med at knibe - for det er det eneste der hjælper 8(

Marie - der også godt kan finde på at tisse lidt i bukserne hvis jeg kommer for sent på das... :$

Anmeld

8. juli 2008

Nadi

Jeg har ikke lige hoppet i trampolin siden jeg fødte.. Men ellers er der vel ikke andet for at gå levet en grum GU 8(

Og det var godt du nævnte knibeøvelserne, sidder pt og laver nogle. Så tak for reminderen :)

-Nadia

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

IVF, ét ord: TENA!!!
8D

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

IVF, ét ord: TENA!!!
8D

haha... nej, jeg sørger bare for at gå i god tid - jeg vil sgu ikke gå med ble som 35-årig!! 8(

Anmeld

8. juli 2008

Nadi

Efter jeg har født så har det ALDRIG slået fejl, jeg skal altid tisse med det samme jeg står ud af sengen!

Det er altså pisse træls, det er lidt som når man har haft blærebetændelse bare gange MAX!!

Anmeld

8. juli 2008

heaven

Nadi skriver:

Efter jeg har født så har det ALDRIG slået fejl, jeg skal altid tisse med det samme jeg står ud af sengen!

Det er altså pisse træls, det er lidt som når man har haft blærebetændelse bare gange MAX!!

knibeøvelser, knibeøvelser, knibeøvelser...........:P

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

Nadi

heaven skriver:

Nadi skriver:

knibeøvelser, knibeøvelser, knibeøvelser...........:P

Jannie

Sidder også og laver nogle nu, men kan snart ikke holde til mere (og her ville jeg så gerne have haft en :) der svedte) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.