Idag skulle Annika vaccineres og derefter havde jeg en tid til at få målt mit blodtryk pga p-plaster. Men skæbnen ville at Juliane så skulle vågne med 39 i feber her til morgen, og hun er yderst yderst YDERST sjælendt syg. Er bare glad for hun ikke var det igår på Annikas fødselsdag.
Vi bliver så enige om herhjemme, at vi ikke tager til lægen idag da det vil betyde at Annika også skal være hjemme fra vuggestuen så - vil gerne være der 100 % for Juliane nu hun er syg.
Jeg ringer så kl 8.04 til min læge for at aflyse mine tider, og så vil jeg iøvrigt lige høre om de vil se Juliane i stedet for. Vi skulle være der 9.30 og da klokken er det, har jeg stadig ikke haft held med at komme igennem til min læge >( (?) Har ringet regelmæssigt i halvanden time! Jeg har dermed ikke fået aflyst tid eller fået set på min datter som er syg..... Nu sidder jeg her og ÆRGER mig sådan over at der nu kommer til at stå "udeblevet" på min journal, det er jeg rimelig træt af! For at gøre en lang historie kort, så har jeg nogle personlige problemer som også kommer til udtryk ved dårlig samvittighed.....hvilket gør at jeg får MEGET svært ved at ringe til lægen og få en ny tid. Jeg kan simpelthen ikke klare at skulle konfronteres med at jeg ikke er dukket op! Hvis bare de havde en mail man kunne kontakte dem på.....
Derudover så kan man bare ikke få en tid med kort varsel hos min læge + de har snart ferie + vi skal snart på ferie. Så hvornår kommer Annika mon til lægen?! Havde for en gangs skyld ringet fire uger før for at få en tid til hende. Er bare så træt af det her.
Maria - men en sovende Juliane på sofaen....det er nu meget hyggeligt (L)
Anmeld