lollandpigen skriver:
Kender ikke den side men vil helt sikkert tage et kig derind.... Je ghar lidt haft den samme ide i hovedet også må det bare være sådanne..... Vores sundhedsplejske skulle ha været her idag men meldte afbud pga sygdom så der har ikke været nogle her endnu og drengen er 2 uger i morgen, så pludselig er der ting man er i tvilv om som man ville ha spurt hende om.....
Ej, hvor træls, at du endnu ikke har haft besøg af sp'en! Jeg havde besøg to dage efter, vi kom hjem fra sygehuset og det var bare SÅ rart! Der er også sådan et telefonnummer, som man kan ringe til døgnet rundt, hvor der sidder nogle rigtig kompetente ammerådgivere, som meget gerne vil svare på alle dine spørgsmål! Og tøv ikke med at ring - hellere ringe en gang for meget end en for lidt. Det er så vigtigt at være tryg ved sin amning og der er bare SÅ mange ting, man bliver i tvivl om de første par måneder! Jeg kan desværre bare ikke huske, hvad den telefonlinie hedder!!! Måske du kan finde det på ammenet.dk!
Men jeg tror, du skal følge din intuition og ikke malke for meget ud, idet du så vil øge produktionen kunstigt!
Anmeld