hej igen, så er jeg tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

Grynt

Efter en uge på festival 8D Vi har haft den bedste uge med godt vejr, god musik, hygge og rigtig mange vodka/appelsin drinks (L) Ungerne har også rigtig hygget sig med deres fætre og ture til stranden.

Jeg kan godt se hvad jeg skal lave resten af dagen og det er da vist og læse de 1001 indlæg i tøser har været så flittige at skrive :D

Men først skal Aske lige afleveres i bh og vi skal besøge Frejas vuggestue for første gang :)

(H) Tina..det er skønt at være tilbage igen (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

Rasmine

Dejligt du er tilbage.
Har været så underligt "tomt" på Fb. :P

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

hmmm, nå så der var du...lol...det er fedt i har hygget jer! velkommen hjem

Anmeld

8. juli 2008

Ny mor

Uhha, det lyder som en fed uge, Tina :)) Velkommen tilbaws!
Birgitte

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

hejsa...

hvorn gik det i vuggeren?

Hvad var det egentlig for en festival I var på - har du fortalt det?

Marie - ´hjemvendt fra Fårup Sommerland...

Anmeld

8. juli 2008

Grynt

halløjsa i stuen. Vi var på Tunø festival. Den er noget sååå hyggelig. Det er en fast tradition, at hele min familie (og mere til) samles i den uges tid hjemme hos min mor, som bor der over, hygger igennem og drikker som sindsyge LOOOL. Der ud over spiller Peter også nogle aftner. Det værste der skete for mig der over var, at jeg vågnede op torsdag morgen og tænkte SHIT jeg har fået bronkitis 8( Kunne godt mærke det var lidt mere end bare den pakke smøger jeg havde røget aftnen i forvejen. Så måtte jeg jo ringe til lægen og med stanken af alkohol og tømmermænd måtte jeg ned og besøge ham. Han spørger hvor meget alkohol jeg drikker og normalt drikker jeg bare aldrig...på nær aften i forvejen hvor der var røget en del (Meget) ned. Nåhh, men meldingen lyder så på en omgang kold lunge betændelse 8( øvvvvv. Fik nogle piller og snart var jeg god igen ;) De piller tager alt fra lungebetændelse, underlivs betændelse, klamydia mm så nu er jeg sgu da totalt fri for sygdom i hovede og røv LÅÅÅÅÅÅÅÅL Freja nød virkelig at komme i vuggeren idag. Hun var et stort grin :P Kravlede rundt og legede med en stor kurv med bolde. Hun er bare klar til at komme afsted...er jo nok mest mig der har et problem med at min lille baby skal afsted :'( Der er bare een ting at sige og det er, der mangler piger i vuggeren!!!!! Freja bliver den eneste pige på hendes stue og så er der 2 piger på den anden stue. Så jeg kan jo nok se frem til en drenge-pige istedet for en prinsesse 8( Nåhh pyt det går vel nok det hele ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.