går du i mandens mobil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

LouiseNielsen

Ja, det gør jeg..... Og jeg hader mig selv for det!

Jeg stoler helt hundrede procent på min mand, ellers ville jeg ikke have giftes mig med ham.... MEN jeg er møg usikker på mig selv, syntes overhovedet ikke om mit ydre og jeg tænker ofte, at hvis min mand skulle lave noget ved siden af, så ku jeg godt forstå ham..... Trods han er smadder god til at bekræfte mig og hvad han nu ellers skal gøre for at jeg føler  mig godt tilpas.... Min mand går i klasse med rigtig mange kvinder, og to af dem har haft med at skrive til ham HELE tiden, og på de mest underlige tidspunkter, og deres sms´er har jeg tit tjekket. Kunne bare spørge min mand, for han svare mig på hvad de skriver, men jeg syntes sku ærlig talt det er pinligt, derfor kigger jeg i stedet uden han ved det.....

Smadder rodet svar, men hvis der sidder en derude som har det lige sådan kender i tankerne og følelserne......

Kram fra en kone som ved hendes mand aldrig ku drømme om at lave noget ved siden af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

B&J

Nej har aldrig været i den eller brugt den stoler 100% på ham

Anmeld

13. august 2010

3xM

hmmm ville nok ikke føle noget var galt fordi jeg ikke måtte kigge i hans mobil tror jeg...

vender den lidt om og tænker jeg ikke ville have han bare kiggede mine smser igennem, hvis en veninde har brug for min fortrolighed så fortjener hun den skam også uden jeg skal tænke på om han snager i det...

men holder intet skjult for ham, så hvis han vil kigge hvem jeg har skr med jamen så go for it så længe han ikke nærlæser mine smser eller logger sig ind i ting og sager uden at få lov-men er i mit hovede bare alment pli...

og på anden side så kan han jo bare følge med i baby.dk  ha ha ha

Anmeld

13. august 2010

3xM

LouiseNielsen skriver:

Ja, det gør jeg..... Og jeg hader mig selv for det!

Jeg stoler helt hundrede procent på min mand, ellers ville jeg ikke have giftes mig med ham.... MEN jeg er møg usikker på mig selv, syntes overhovedet ikke om mit ydre og jeg tænker ofte, at hvis min mand skulle lave noget ved siden af, så ku jeg godt forstå ham..... Trods han er smadder god til at bekræfte mig og hvad han nu ellers skal gøre for at jeg føler  mig godt tilpas.... Min mand går i klasse med rigtig mange kvinder, og to af dem har haft med at skrive til ham HELE tiden, og på de mest underlige tidspunkter, og deres sms´er har jeg tit tjekket. Kunne bare spørge min mand, for han svare mig på hvad de skriver, men jeg syntes sku ærlig talt det er pinligt, derfor kigger jeg i stedet uden han ved det.....

Smadder rodet svar, men hvis der sidder en derude som har det lige sådan kender i tankerne og følelserne......

Kram fra en kone som ved hendes mand aldrig ku drømme om at lave noget ved siden af!

men og nu blir jeg bare nysgerrig på følgende:

føler du så selv ro når du har kigget, eller giver det falsk tryghed? eller hvorlænge går der før du skal kigge igen?

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

mariaogmarcus skriver:

men og nu blir jeg bare nysgerrig på følgende:

føler du så selv ro når du har kigget, eller giver det falsk tryghed? eller hvorlænge går der før du skal kigge igen?

Jamen jeg tjekker ALT i den, så finder jeg ikke noget jamen så er det fordi der virkelig ik er noget at komme efter (Og ved jeg jo også godt inden jeg kigger)

Jamen der kan godt gå uger imellem jeg kigger..... Jeg er blevet beder til bare at spørge ham!!

Jeg er meget meget jaloux, har fået psykolog behandlinger osv for det.... Jeg blev meget dårlig behandlet af en eks, både vold og utroskab gang på gang, og min psykolog mener at det her er en reaktion på mit tidligere forhold.....

Anmeld

13. august 2010

L-Mortil3

NOPE!

Har aldrig haft grund, ej heller lyst til det

Hvad  han skriver om, og hvem han skriver det med, kunne ikke rage mig mindre Jeg ved hvis seng han sover i om natten

Anmeld

13. august 2010

3xM

LouiseNielsen skriver:

Jamen jeg tjekker ALT i den, så finder jeg ikke noget jamen så er det fordi der virkelig ik er noget at komme efter (Og ved jeg jo også godt inden jeg kigger)

Jamen der kan godt gå uger imellem jeg kigger..... Jeg er blevet beder til bare at spørge ham!!

Jeg er meget meget jaloux, har fået psykolog behandlinger osv for det.... Jeg blev meget dårlig behandlet af en eks, både vold og utroskab gang på gang, og min psykolog mener at det her er en reaktion på mit tidligere forhold.....

uhha ja så kan jeg godt se du har det sådan, men så længe du er klar over det og arbejder med det så kan du jo ikke gøre mere og hvis han også ved det så er i jo godt hjulpet

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

mariaogmarcus skriver:

uhha ja så kan jeg godt se du har det sådan, men så længe du er klar over det og arbejder med det så kan du jo ikke gøre mere og hvis han også ved det så er i jo godt hjulpet

Han ved det, jeg har lige fra vi blev kærester været åben omkring det.... Det kan godt være rigtig skræmmende at være kærester med en der er så jaloux.... Bare han skal til en klassefest eller studie tur så har jeg det jo fysisk dårligt... Jeg kaster op, har hovedepine og kan tude over ingen ting!

Lige nu er jeg nede i et hul, for han er lige startet i ny praktik, og der er der jo en masse nye kvinder.... Phuuuu!! Men vi snakker om det, og han er rigtig god til at bekræfte mig osv, og det hjælper rigtig meget!

Anmeld

13. august 2010

3xM

LouiseNielsen skriver:

Han ved det, jeg har lige fra vi blev kærester været åben omkring det.... Det kan godt være rigtig skræmmende at være kærester med en der er så jaloux.... Bare han skal til en klassefest eller studie tur så har jeg det jo fysisk dårligt... Jeg kaster op, har hovedepine og kan tude over ingen ting!

Lige nu er jeg nede i et hul, for han er lige startet i ny praktik, og der er der jo en masse nye kvinder.... Phuuuu!! Men vi snakker om det, og han er rigtig god til at bekræfte mig osv, og det hjælper rigtig meget!

sikke en omgang ...

men lyder til i begge arbjeder med det

Anmeld

13. august 2010

LouiseNielsen

mariaogmarcus skriver:

sikke en omgang ...

men lyder til i begge arbjeder med det

Det gør vi.... Men hold da kæft man, jeg holdte ikke til en kæreste som var som jeg selv, hehe.....

Tager hatten af for han har giftet sig med mig, og støtter mig som han gør, det kræver sin mand.... Men som han selv siger: Han elsker mig, også er man klar på at gøre alt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.