går du i mandens mobil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Janni.

Kunne aldrig drømme om at kigge i min kærestes mobil. Hvis vi har noget vi er i tvivl om ang hinanden, så snakker vi om det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

3xM

hmmm...

men så er det når kvinder HAR mistanke ???

jeg som sagt har spurgt ad, hvis han nægter og jeg alligevel ikke har kolde facts jamen så lader jeg det personligt ligge...

jeg formår han er klog nok til at vide at en hovsa og en direkte løgn er forskellige ting og det ville ikke tage mig længe om sige farvel og tak. ved ærlighed så har JEG idet mindste selv et valg om at kan sige fra og det som menneske skylder man da hinanden...

så jeg spørger, nogen gange kan det da lyde helt hen i hegnet når jeg midt i en film spørger " elsker du mig? " eller modsat " ved du hvad skat jeg syntes du er herre dejlig " he ...

der skal ikke meget til at gøre mig lidt jaloux indrømmet-men det spørger jeg ham så også om, men ALTID når vi er selv, kunne aldrig finde på til en fest at skabe mig. måske man blir lidt stille og tænksom men det er så det...

Anmeld

13. august 2010

saxa

Næææ det gør jeg skam ikke.. Hvorfor skulle jeg?? - omvendt så bruger/kigger han ofte i min, da det er den vi primært bruger (hans er på taletid og han går sjældent med den) Desuden ringer/skriver dem der vil have fat i ham altid til min mobil, så får stillet min nysgerrighed der Mht. computer, så har vi kun 1 (også min) og den bruger vi da begge, som var det vores begges.. Bruger faktisk ikke rigtigt det der "dit og mit"

Anmeld

13. august 2010

<3

Computerne er fælles, vi har begge browsere åbne på begge så ja nogen gange så kigger vi på den andens email, fb eller hvad. Han har været meget nysgerrig mht. hvad jeg lavede herinde på baby.dk og andre babysteder for jeg "var jo ikke gravid vel??" Så der har han set mig over skuldreren nogle gange og kan da også se charmen nu.

Mht. mobilerne jamen så har vi det sådan at vi har ikke noget at skjule og har masser af fælles venner og en gang imellem får vi ikke lige givet besked om alt kommunikation så det er frit at kigge og det er hvad det er.

Synes faktisk det er omvendt. Hvis jeg intet havde at skjule så er det heller ikke et problem at der bliver kigget... Og jeg kan forsikre om at alt det vigtige det hører min kæreste om først alligevel - det kan så godt være han ikke kan huske det men sådan er han

Anmeld

13. august 2010

dorthemus

Nej det kunne jeg aldrig drømme om at gøre og jeg ville blive stiktosset hvis en kæreste eller andre gjorde det over for mig

Anmeld

13. august 2010

3xM

Kirle skriver:

... Og jeg kan forsikre om at alt det vigtige det hører min kæreste om først alligevel - det kan så godt være han ikke kan huske det men sådan er han

he he he må være typisk for mænd, eller den omvendte han kommer med herhjemme " har jeg jo sagt til dig"

nææhh har du faktisk ikke og helt ærligt jeg går hjemme og laver ikke en dyt udover at være veninde, mor og kæreste så hvem tror du selv har styr på sagerne...hvertfald indtil baby kommer hvor jeg regner med ammehjerne af rang-fniiis

Anmeld

13. august 2010

smokin

Eva. skriver:

Næ..det har jeg ingen grund til eller interesse i...han kan bare bruge mit, jeg har intet at skjule og han har det på samme måde. Min computer og mobil er for mig ikke så privat at det ville genere mig andre så i det....

Kunne ikke have sagt det bedre selv! Jeg bruger dog ofte hans mobil da hans har bedre dækning...

Anmeld

13. august 2010

Low

Nej jeg kunne aldrig finde på det!

Anmeld

13. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej, jeg går heller ikke i hans mails, gæstebøger på nettet osv... Jeg regner med at han heller ikke gør det samme... Desuden, er han først lige begyndt at sms, så det er ret nyt herhjemme. Men jeg kigger ikke alligevel.

Men han siger altid, hvem han skriver med hvis jeg bliver nysgerrig, nu hvor han pludselig har fundet ud af herligheden ved sms'er

Anmeld

13. august 2010

ChatH

Har aldrig kigget den igennem men vi har ikke nogen hemmeligheder for hinanden og jeg åbner ligeså tit hans sms'er som han åbner mine. synes det ville være mærkeligt hvis det var et anstrengt forhold til sms mm for så er der måske noget galt. de eneste tidspunkter den evt er hemmelig er op til fødselsdag og jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.