Er I begyndt at tænke på vintertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Muffinmus

ork, det blev købt i foråret..mangler bare lige et par ekstra huer

Men jakker, flyverdragter, støvler vanter osv ER på lager allerede:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Tynen

Marco2 skriver:

Hvad str. har du købt til Stella?

Vinterjakken er en 104, men termotøjet mener jeg faktisk er et nummer større (Men kan pludselig ikke huske det - Det er noget min mor har på lager, så har ikke fået hentet det hjem endnu   )

Nu har jeg ikke set flyverdragterne til Stella endnu, men Reima plejer at være ret store i str. så tror det ender med en 104.

Anmeld

13. august 2010

Tynen

Monica skriver:

Jeg købte en molo flyverdragt på lagersalg i sommertil Gustav i str 98. Har bestilten jakke i dag i str 98 også.Har flyverdragt + jakke til Tobias (Gustavs gamle i str 80, håber at det passer) Har også købt fleece til G, og en enkelt hue. Mangler stadig vanter og en varm/uld hue.

Skal han også have termotøj i børnehaven?

Moni

Vi har altid sværget til termotøj, så Stella skal helt klart have et sæt til BHén.

Jeg synes at det er genialt i overgangsperioderne og har specielt brugt termojakken meget de andre år.
Derfor synes jeg at det er et must med 2 sæt, så man kan nå at vaske det ind imellem

Anmeld

13. august 2010

ka li ja

jeg købte flyverdragter i starten af året... og vinterstøvlerne har de vist på bud i bilka eller føtex for tiden.. så mon ikke man burde gøre det

Anmeld

14. august 2010

Muffinmus

Tynen skriver:

Vinterjakken er en 104, men termotøjet mener jeg faktisk er et nummer større (Men kan pludselig ikke huske det - Det er noget min mor har på lager, så har ikke fået hentet det hjem endnu   )

Nu har jeg ikke set flyverdragterne til Stella endnu, men Reima plejer at være ret store i str. så tror det ender med en 104.

Og selv om stella er 1 cm højere end William har han fået alt i atr 98... Aner simpelthen ikke hvordan du kan få så store str på den tøs når hun kun måler..hvad 93 cm??? det er jo 10-5 cm større end hun måler???????????????Du må have nogle tricks på det felt tøs

How ever, Vi har købt alt i str 98 mener jeg og det passer da vist fin endnu, regner ikke med at han tager det stor skridt inden vinteren er omme, men har jo heller ikke ligefrem den længste bønne:-):-)

til tøsen er det str 86 ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.