Er I begyndt at tænke på vintertøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anja

Vi købte en del af vintertøjet/overtøjet til ungerne i går. Vi havde set lidt på det i sidste uge og tænkte, at der jo var god tid til at beslutte sig for, hvad de skulle have. Da vi så var i byen i går kunne vi konstatere at der allerede var udsolgt i flere str i de mærke vi ser på!!!

Vi var i 4 (FIRE) forskellige store børnetøjsbutikker i går inden vi fandt noget vi ville have og som var at få i de rigtige størrelse. Jeg synes det er vildt!

Er I andre begyndt at se på det/købe det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Marco2

Anja skriver:

Vi købte en del af vintertøjet/overtøjet til ungerne i går. Vi havde set lidt på det i sidste uge og tænkte, at der jo var god tid til at beslutte sig for, hvad de skulle have. Da vi så var i byen i går kunne vi konstatere at der allerede var udsolgt i flere str i de mærke vi ser på!!!

Vi var i 4 (FIRE) forskellige store børnetøjsbutikker i går inden vi fandt noget vi ville have og som var at få i de rigtige størrelse. Jeg synes det er vildt!

Er I andre begyndt at se på det/købe det?

Sidste år skete det samme for os, at der stort set var udsolgt i de "lækre" designs allerede i august, så vi købte flyverdragt til Emily allerede i juli. Jeg synes det er liiidt vildt at man allerede i sin sommerferie skal købe vintertøj for at være sikker på at man kan det man gerne vil. Så her er flyverdragetn på plads og regner med at vinterstøvlerne kommer på plads inden længe. Men synes ikke det ser ud som om Angulus' helt har fået vinterstøvlerne på deres hjemmeside?

AG - med flyverdragt i hus

Anmeld

13. august 2010

Kaufie

Næ.....men kan da høre at vi skal til at se på det - SNART!!

Så udover en jakke til tykke mama her, så står dagens shopning måske også på flyverdragt til knægten....

Anmeld

13. august 2010

Tut

Jep flyverdragter i str. 104 og 80 er i hus!

Anmeld

13. august 2010

Anja

Tut skriver:

Jep flyverdragter i str. 104 og 80 er i hus!

Str 80 til Nana!! Hvor gammel er det hun er?

Vi købte en str 110 til Elias ( Lego) og en str 86 til Esther (Mikkline).

Vi har i forvejen en fin brun str 92 fra Mikkline som Elias har brugt og som vi havde tænkt, at Esther kunne bruge i år, men hun svømmede fuldstændigt i den, og da vi ikke kan finde den str 86 vi havde til Elias måtte vi købe en ny til hende.

Anmeld

13. august 2010

Tynen

Yep!

Har fået flyverdragt, termotøj, huer og vanter til Paw.
Venter lidt med støvler endnu. Han er jo ikke så gammel, så ved slet ikke hvad jeg skal gå efter lige pt.

Til Stella mangler jeg stadig en flyverdragt, men de er slet ikke kommet ordentlig på lager nogen steder her i byen endnu.
Vinterjakken og termotøjet er dog i hus.

Anmeld

13. august 2010

Marco2

Tynen skriver:

Yep!

Har fået flyverdragt, termotøj, huer og vanter til Paw.
Venter lidt med støvler endnu. Han er jo ikke så gammel, så ved slet ikke hvad jeg skal gå efter lige pt.

Til Stella mangler jeg stadig en flyverdragt, men de er slet ikke kommet ordentlig på lager nogen steder her i byen endnu.
Vinterjakken og termotøjet er dog i hus.

Hvad str. har du købt til Stella?

Anmeld

13. august 2010

Stumpen

Har slet ikke overvejet tanken endnu.. Lad mig da lige få overstået min sommerferien først  men nu køber jeg jo også bare alpine fra A-Z, da vi aldrig har haft problemer med dette mærke... Men måske jeg skulle få das finger ud

Anmeld

13. august 2010

Tut

Anja skriver:

Str 80 til Nana!! Hvor gammel er det hun er?

Vi købte en str 110 til Elias ( Lego) og en str 86 til Esther (Mikkline).

Vi har i forvejen en fin brun str 92 fra Mikkline som Elias har brugt og som vi havde tænkt, at Esther kunne bruge i år, men hun svømmede fuldstændigt i den, og da vi ikke kan finde den str 86 vi havde til Elias måtte vi købe en ny til hende.

Hun er "kun" 8½ mdr. og hun bruger også kun str. 74 (det er hun lige kommet op i)

Men jeg tænkte at jeg hellere måtte købe en str. 80, for hvis det bliver en vinter lige som i år - så kræver det jo flyverdragt helt ind i april.

Og hellere et lille opsmøg på ben og ærmer, og så jeg ikke skal ud og købe en igen i januar.

Anmeld

13. august 2010

Monica

Jeg købte en molo flyverdragt på lagersalg i sommertil Gustav i str 98. Har bestilten jakke i dag i str 98 også.Har flyverdragt + jakke til Tobias (Gustavs gamle i str 80, håber at det passer) Har også købt fleece til G, og en enkelt hue. Mangler stadig vanter og en varm/uld hue.

Skal han også have termotøj i børnehaven?

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.