nej man må ikke have gæster, der et en tur hun har fået sammen med en masse bistandsklienter, men jeg må da lige sige der er forskel på den slags, min veninde fungere nu udemærkede, men mange af de andre som er med på turen er mere eller mindre uheldige.
derfor har lederne besluttet at drage en fælles regel, og det er at man ikke må få besøg, fordi mange ikke ønsker besøg fra deres x.mænd o.s.v...min venindes søn jublede i dag da de var til fællesspisning at de fik besøg fra aalborg, og så blev hele projektet stoppet...lederen kom til min venindes hus og løftede pegefinger!
det var meningen vi så skulle køre en smut til hanstholm, da butikken i vigsø er lukket..det har man bare lige glemt at fortælle dem som er med, og min veninde som jo blev opereret i januar, kan jo ikke spise alt det de andre får når de har fællesmad...så hun var godt pist af...men nu kører lederen hende vist nok til hanstholm så hun kan få handlet.
niks, det blev ikke badeland i den her omgang...men vi blev enige om at snuppe svømmehallen når hun kom hjem!
Anmeld