hæ hæ piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

Loggidut

så har jeg været inde i dag og prøve hele dresset til vi skal giftes...og det funkede jo...i morgen drager jeg, tiffanie og kasper til Vigsø og besøger en veninde som bor i feriehytte der, og så skal vi i badeland! weeee, jeg glæder mig (C)

ha en dejlig dag i morgen allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

birgittemarie

Eeeeej, Sloggs! Må vi så snart se den kjole?!

God tur i badeland! Håber I får godt vejr og en dejlig tur (C)

Knus fra Birgitte

Anmeld

8. juli 2008

Helle30

Tillykke med dresset Sloggi. Jeg husker tydeligt, hvor lettet jeg var, da jeg endelig fandt en kjole, jeg kunne li' - og som også sad fornuftigt på mig. Vigsø8D! Der var jeg med skolen, da vi gik i 9. klasse. Hehe, jeg synes at området med alle hytterne var stort som et land. Tjek lige, om der skulle stå en eller flere tomme papvinskartoner gemt i hytten. Så kunne det være den, jeg og 5 andre boede i:$:D God tur fra Helle og Sofie, som skal i gæstedp lige om lidt

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

ha ha helle...jeg har boet deroppe over flere omgange, og jeg har altså ikke ramt din hytte endnu!

og BM, de første enormt dårlige pick, ligger jo på et lukket album, men de billeder er bare ikke så gode, og der sad den heller ikke helt som den skulle...men den ligger der...jeg mener da du har været inde at lure?

Anmeld

8. juli 2008

birgittemarie

Nej, jeg har ikke!! Jeg lokkede med dig for at få koden, men da skrev du bare, at der ikke lå nogle billeder endnu, så lad mig få koden pleasepleaseplease 8D

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

prut 8D

Anmeld

8. juli 2008

birgittemarie

Slap så af!!! Den er jo skide flot 8D Waaaaauw... Og her gik jeg og troede, at vi skulle ud i noget rødt eller grønt med nitter og så fremviser du denne lækre sag! Nej, hvor bliver du smuk (L) Klæder dig drøngodt med det smalle snit og snørene bagpå! Sikke smalhoftet og lang, du er (L)

Wauw! Glæder mig helt vildt til at se billeder af dig i det fulde skrud, når den er syet til og du har fået sat hår og lagt makeup... WAUW!!

Anmeld

8. juli 2008

Lise

Kan man få lov at kigge?

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

ja da og jeg gentager...prut! lol

og BM tusind tak...nej grøn har aldrig været min farve, og hende der hjalp mig i butikken var åbenbart en menneskekender! for hun forstod mig lige med det samme...hun får sgu også en buket blomster når jeg henter kjolen, for hun har ikke tjent en rød øre på mig!

Anmeld

8. juli 2008

Juniors mor

Har også lige været inde og lure :$ Hvor er det en smuk smuk kjole (L), er sikker på du kommer til at se endnu mere fantastisk ud, når den er rettet til og håret og make up er ordnet. Et rigtig godt valg til den store dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.