Kan en pige bruge, eller er det kun drenge..... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Lotus86

Du kan jo altid sy noget lyserødt på hvis det bliver en pige, hendes navn feks eller et lyserødt bånd, der er mange muligheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Malonde1985

npn skriver:

Du kan jo altid sy noget lyserødt på hvis det bliver en pige, hendes navn feks eller et lyserødt bånd, der er mange muligheder

Ja det var da rigtig smart :-), og som nogen af de andre skriver, hænge noget lyserødt op i barnevognen

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Baagøe skriver:

Som Tjuhl siger, så findes der ikke drenge eller pigefarver Laura har en blå Voksipose med blåt camouflagemønster

K.h. Linda

Sådan!!!

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Malonde1985 skriver:

Sådan!!!

Jaaa Og hun er vist ret ligeglad med at den er blå Det ser i hvert fald sådan ud...

K.h. Linda

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Hehe min datter bliver tit forvekslet med en dreng for hun har alle farver næsten..Går bare ikke op i det, og tror du ikke hun er ligeglad med farven

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Laulund87 skriver:

Hehe min datter bliver tit forvekslet med en dreng for hun har alle farver næsten..Går bare ikke op i det, og tror du ikke hun er ligeglad med farven

Måske kommer der en meget farvebevist lille pige ud af maven, og siger hun ikke kan lide blå  haha.. Jo selvfølgelig er det igen os forældre der tænker om de små pus nu kan ha det og det på.. Er glad for at blive styrket i troen om, at en blå voksipose godt kan gå til begge

Jeg spurgte nemlig kæresten og han vidste ikke rigtig hvad han skulle svare... Nå tænkte jeg, så må jeg lige jer herinde

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Baagøe skriver:

Jaaa Og hun er vist ret ligeglad med at den er blå Det ser i hvert fald sådan ud...

K.h. Linda

Fniiis

Anmeld

12. august 2010

Laulund87

Malonde1985 skriver:

Måske kommer der en meget farvebevist lille pige ud af maven, og siger hun ikke kan lide blå  haha.. Jo selvfølgelig er det igen os forældre der tænker om de små pus nu kan ha det og det på.. Er glad for at blive styrket i troen om, at en blå voksipose godt kan gå til begge

Jeg spurgte nemlig kæresten og han vidste ikke rigtig hvad han skulle svare... Nå tænkte jeg, så må jeg lige jer herinde

Jeg er sikker på det går Og ja når hun bliver ældre kan hun jo selv bestemme farverne

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Malonde1985 skriver:

Fniiis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.