Kan en pige bruge, eller er det kun drenge..... ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Malonde1985

Jeg har fået tilbudt en blå katvig voksipose, og synes den er super flot, men altså.. Jeg ved endnu ikke hvad det er som gemmer sig inde i maven, om det er en dreng eller en pige.. Hvad mener I tøser??

Umiddelbart mener jeg godt selv man kan bruge den til en pige, men er alligevel lidt i tvivl, så please help me

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

TTM

Malonde1985 skriver:

Jeg har fået tilbudt en blå katvig voksipose, og synes den er super flot, men altså.. Jeg ved endnu ikke hvad det er som gemmer sig inde i maven, om det er en dreng eller en pige.. Hvad mener I tøser??

Umiddelbart mener jeg godt selv man kan bruge den til en pige, men er alligevel lidt i tvivl, så please help me

Hmm... Jamen det kommer meget an på om hvordan du har det med den er blå??

Personligt ville jeg være komplet ligeglad, for i min verden er det vigtigste mit barn har det godt Men du kan vel bare sørge for der hænger en lyserrød bamse hvis det bliver en pige?? (Det gjorde jeg )

Konklusion; Ja man kan godt bruge blå til piger, sålænge du selv syntes det er i orden.. Blyppen er nok ligeglad

Håber du kan bruge det til noget

Anmeld

12. august 2010

Millesmammi

jeg ville godt kunne bruge den til en pige

det havde nok været lidt værre hvis det var en lyserød til en dreng

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Linek skriver:

Helt enig

Anmeld

12. august 2010

Malonde1985

Tak for jeres svar

Altså for mit vedkommende ville jeg synes det var fint med blå.. Har en stor pige på 4 år, som ELSKER lyserød og stort set kun vil have det på, så jeg må indrømme, at jeg er temmelig træt af den farve ..

Og ja lyserød til en dreng, det ville nok ikke rigtig gå.. smiler.

Men 1000 taaak for jeres svar - rart at høre andres mening

Anmeld

12. august 2010

Koen.

blå kan sagtens bruges til en pige

Anmeld

12. august 2010

FrkT

Jeg vil sagtens mene at du kan bruge blå til en pige, som en anden skriver; lyserødt tilbehør kan jo gøre meget. Og den lille er klart ligeglad. Det eneste jeg kunne forestille mig der ville være negativt er nok at folk i starten tit vil helt automatisk tro at det er en dreng, når du møder folk der ikke VED at det er en pige (hvis det er tilfældet selvfølgelig)... så hvis du godt kan leve med det tror jeg absolut ikke det er noget problem

Anmeld

12. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Linek skriver:

Anmeld

12. august 2010

maria_wlt

Ingen problemer...  Præcis som en dreng kan ha en lilla barnevogn og klapvogn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Som Tjuhl siger, så findes der ikke drenge eller pigefarver Laura har en blå Voksipose med blåt camouflagemønster

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.