kommer her et indlæg om intet... ;)
Jeg har fået nyt garn idag - med farvning! Ret heftigt med "orange" og næsten sort, men jeg syns sgu at det er ok. Heldigvis er manden vild med det - ellers var det ikke sikkert at han ville juble over at der røg små 1000 bobs på 1½ time i frisørstolen :S..
Ellers har den stået på oprydning - tja, nogen ville nok kalde det udmugning! Shit der var meget lort samlet i vores entre. 4 sorte sække med affald/ting til genbrug, og vores entre er sgu max 2 m2!!
Oh jo... jeg har nusset lidt i haven... sat fine blomster i krukker, fejet fliser og skåret plænekanter.
Og så har jeg ellers bagt og lavet madpakke til en tur i Fårup Sommerland i morgen. Freja og jeg tager afsted sammen med Frejas farmor, faster og to kusiner. Malte må blive hjemme i dagpleje - men det skal nok blive hyggeligt, for de er kun to børn i morgen.
Nå, nu er kaffen ved at være drukket, så må jeg hellere se at blive færdig med dagens dont, og så hoppe i kanen...
Marie - imponeret over hvor meget en lillebitte hundeprut fra en lillebitte hundehvalp kan stinke +o( +o(
Anmeld