bla bla bla.. istedet for kage til aftenskaffen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

ivfmarie

kommer her et indlæg om intet... ;)

Jeg har fået nyt garn idag - med farvning! Ret heftigt med "orange" og næsten sort, men jeg syns sgu at det er ok. Heldigvis er manden vild med det - ellers var det ikke sikkert at han ville juble over at der røg små 1000 bobs på 1½ time i frisørstolen :S..

Ellers har den stået på oprydning - tja, nogen ville nok kalde det udmugning! Shit der var meget lort samlet i vores entre. 4 sorte sække med affald/ting til genbrug, og vores entre er sgu max 2 m2!!

Oh jo... jeg har nusset lidt i haven... sat fine blomster i krukker, fejet fliser og skåret plænekanter.

Og så har jeg ellers bagt og lavet madpakke til en tur i Fårup Sommerland i morgen. Freja og jeg tager afsted sammen med Frejas farmor, faster og to kusiner. Malte må blive hjemme i dagpleje - men det skal nok blive hyggeligt, for de er kun to børn i morgen.

Nå, nu er kaffen ved at være drukket, så må jeg hellere se at blive færdig med dagens dont, og så hoppe i kanen...

Marie - imponeret over hvor meget en lillebitte hundeprut fra en lillebitte hundehvalp kan stinke +o( +o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

Astrid P

Vi vil se garnet....

Anmeld

7. juli 2008

Nadi

Ja ta lige et billede! Vil ogsp se det nye hår :D

-Nadia

Anmeld

7. juli 2008

Kaufie

Ja - på med et nyt profilbillede - selvom kravlende Malte er sød at se på....

Her har jeg faktisk også haft en produktiv aften - pga en mand, der er ude til rollespil, et kedeligt tv-program og en uheldig ringen-rundt-aften, hvor ALLE bare er ude.... Men så kan manden måske også få bare lidt dårlig samvittighed over at have gået hjemme hele dagen uden at lave andet end mad til sig selv.... (william var endda i dp)

Men nu skal jeg godt nok også se dyner - fik vel omkring 5 timers søvn inat, hvis vi lægger det hele sammen - William havde 38,8 i feber og var monster-pylret. Vi sad fx og spiste vandmelon kl 2 - og kl 4 kapitulerede mor og far - og proppede et bryst i munden på drengen på trods af snart 14 dages ammestop.... De virker endnu....

Mette, der selv faldt i søvn under putningen...

Anmeld

8. juli 2008

Loggidut

nu går det stærkt, for vi skal ud af døren om en time!

ha for pokker den dejligste tur!

hvor er det fedt, kvallitid med freja!

Anmeld

8. juli 2008

ka li ja

vi vil se giraffen!!!!!!!!

jamen det er da dejligt at få alle de ting ordnet.. det er bare ikke så fedt indn man går i gang! øv

det lyder da som skide hygge at i skal i fårup. og lidt snyd:) i må ha en go tur.

hvor har hunden skidt???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.