Tid til igangsættelse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Keabla

Caroline86 skriver:

prøv da at spørge dem

Der findes jo kvinder der får fjernet blindtarmen og hvad ved jeg mens de er gravide, så mon ikke de kan klare dine negle under blokade?

Så risikerer du i hvert fald ikke komplikationer pga. præmatur fødsel

Må vel bare snakke med ham overlægen om det når engang vi kommer der til ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Englebisse

Caroline86 skriver:

prøv da at spørge dem

Der findes jo kvinder der får fjernet blindtarmen og hvad ved jeg mens de er gravide, så mon ikke de kan klare dine negle under blokade?

Så risikerer du i hvert fald ikke komplikationer pga. præmatur fødsel

Ja det tænker jeg umiddelbart også. Tror simpelthen ikke jeg ville sætte mit barn til verden pågrund af nedgroet negle. Jeg ved det gør hammer ondt med nedgroet negle da jeg selv har døjet med det. Dog ville jeg ikke sætte mit barn til verden før tid pågrund af det.

Anmeld

12. august 2010

bette

sagde lægen ikke noget om hvorfor du ikke kunne komme til fodterapeut (stave??) ? 

Anmeld

12. august 2010

Ann.

Undskyld - kan godt være at min svar lyder utrolig negativt nu, men jeg er virkelig totalt uforståen overfor dig.

Det er ikke længe siden at du skrev et indlæg om at blive sat igang pga. blærebetændelse og så et indlæg om "gravides ret til at blive sat igang" - jeg kan bare ikke lade være med at tænke på om du overhovedet tænker på hvad der er bedst for dit barn?

Man sætter ikke igang 4-5 uger før termin med mindre det er livstruende for dig eller barnet. Undskyld, men det lyder bare som om at du virkelig bare vil sættes igang nu her.

Tænk på dit barns helbred!

Anmeld

12. august 2010

Englebisse

TrineLærke skriver:

Undskyld - kan godt være at min svar lyder utrolig negativt nu, men jeg er virkelig totalt uforståen overfor dig.

Det er ikke længe siden at du skrev et indlæg om at blive sat igang pga. blærebetændelse og så et indlæg om "gravides ret til at blive sat igang" - jeg kan bare ikke lade være med at tænke på om du overhovedet tænker på hvad der er bedst for dit barn?

Man sætter ikke igang 4-5 uger før termin med mindre det er livstruende for dig eller barnet. Undskyld, men det lyder bare som om at du virkelig bare vil sættes igang nu her.

Tænk på dit barns helbred!

Ser sørme ud til hun forsvandt efter du skrev dette til hende..

Anmeld

12. august 2010

Ann.

Englebisse skriver:

Ser sørme ud til hun forsvandt efter du skrev dette til hende..

Ja - men det er slet ikke for at være strid eller noget, synes bare det virkelig så ufattelig forkert!

Anmeld

12. august 2010

Englebisse

TrineLærke skriver:

Ja - men det er slet ikke for at være strid eller noget, synes bare det virkelig så ufattelig forkert!

Næ det er jeg godt klar over. Jeg synes bestemt også det er meget forkert.

Anmeld

28. august 2010

Keabla

Jeg er udemærket klar over at det kun er fordi det er en realitet at du/i skriver sådan.

Vil dog forsvare mig selv med at fortælle at grunden til at jeg 'forsvandt' var fordi jeg har været indlagt de sidste mange dage.

Nu snakker alle mine læger og jordemødre om igangsættelse før tid, så mon ikke jeg havde ret i det jeg skrev - til dels.

Men nu forsvinder jeg så igen, de må have en fortsat dejlig dag de damer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.