Tid til igangsættelse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Keabla

.. var hos lægen idag, umiddelbart fordi jeg har to meget nedgroede negle som simpelthen gør så ondt!
Kan ikke have strømper på, lukkede sko, ja sågar gør det ondt når buksebenet rører tåen :-( ..

Jeg skal opereres for det, men det kan ikke lade sig gøre så længe jeg er gravid. Min jordemoder mener at det er vigtigt at se barets tarv fremfor mit, men min læge er af en helt anden mening - og det er jeg glad for. For er du sindssyg hvor gør det ondt, det er en vaskeægte tårer-triller!

Jeg er nu blevet henvist til en overlæge i Kolding, som skal tage stilling til hvor vidt jeg skal have kejsersnit eller om jeg blot skal sættes igang - inden for de næste par uger. 

Knus, uge 34, snart 35.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

bette

har du prøvet med en fodterapeut? 

jeg døjer nemlig også med det og tog til sådan en og fik en bøjle på neglen.. har ikke haft ondt i den siden

Anmeld

12. august 2010

Keabla

bette skriver:

har du prøvet med en fodterapeut? 

jeg døjer nemlig også med det og tog til sådan en og fik en bøjle på neglen.. har ikke haft ondt i den siden

Vi snakkede om det hos lægen, han sagde at det ville som regel være det man ville gøre - men det kunne altså ikke lade sig gøre i mit tilfælde.

Anmeld

12. august 2010

bette

Keabla skriver:

Vi snakkede om det hos lægen, han sagde at det ville som regel være det man ville gøre - men det kunne altså ikke lade sig gøre i mit tilfælde.

okay.. du har måske prøvet det? 

det var da noget træls noget

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hold da op! Overvejer de simpelthen at dit barn skal til verden, før tid, fordi du har 2 nedgroede negle?

Undskyld hvis jeg virker uforstående, men jeg må indrømme jeg ikke synes det er nogen ret god idé! Jeg tror på at det er virkelig smertefuldt med de negle, du må ikke tro andet, men ligefrem at risikere dit barns helbred pga af det... hmm...

Men det er jo Jeres sag.. Jeg håber at I finder en løsning der er for alles bedste

Knus Caroline

Anmeld

12. august 2010

Keabla

bette skriver:

okay.. du har måske prøvet det? 

det var da noget træls noget

Nej jeg har ikke selv prøvet det - det var bare lægens svar.

Anmeld

12. august 2010

Keabla

Caroline86 skriver:

hold da op! Overvejer de simpelthen at dit barn skal til verden, før tid, fordi du har 2 nedgroede negle?

Undskyld hvis jeg virker uforstående, men jeg må indrømme jeg ikke synes det er nogen ret god idé! Jeg tror på at det er virkelig smertefuldt med de negle, du må ikke tro andet, men ligefrem at risikere dit barns helbred pga af det... hmm...

Men det er jo Jeres sag.. Jeg håber at I finder en løsning der er for alles bedste

Knus Caroline

Ja det gør de simpelthen.

Er nu helt rolig ved det, er ret sikker på at de har styr på hvad de gør.

Mange tak.

Anmeld

12. august 2010

Moderator

hvorfor laver de ikke bare operationen under blokade? så bliver barnet jo ikke påvirket af det?

Anmeld

12. august 2010

Keabla

Caroline86 skriver:

hvorfor laver de ikke bare operationen under blokade? så bliver barnet jo ikke påvirket af det?

Aner det ikke - jeg er ikke læge

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Keabla skriver:

Aner det ikke - jeg er ikke læge

prøv da at spørge dem

Der findes jo kvinder der får fjernet blindtarmen og hvad ved jeg mens de er gravide, så mon ikke de kan klare dine negle under blokade?

Så risikerer du i hvert fald ikke komplikationer pga. præmatur fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.