Nybagte mødre med for meget på sidebenene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Anne85

Risen skriver:

Tog 25 på og har smidt 18 kilo nu .. De sidste går langsomt , men de  forsvinder.. 

KÆFT du er sej Hvad har du gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Anne85

noname skriver:

ja det er da rigtigt at det er ligemeget hvordan vi ser ud - MEN vil da gerne kunne se mig selv i spejlet igen og bruge min garderobe...

knus majken der stadig vader rundt i vente tøj da det er det eneste der passer

Ja og jeg var så i h&m den anden dag og købte et par bukser i str L.... NEDTUR når man plejer at bruge xs/s... nøøøj der er langt igen

Anmeld

13. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ååhhh en lidensfælle For dælen vi to har en kamp foran os.... vi burde oprette en lille klub herinde hvor vi vejer os en gang i ugen eller sårn noget

Yes søde, den er jeg med på...

Anmeld

13. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja og jeg var så i h&m den anden dag og købte et par bukser i str L.... NEDTUR når man plejer at bruge xs/s... nøøøj der er langt igen

prøvede de første vente bukser jeg købte den anden dag.....

de kunne trækkes op til knæene og ikke længere... TUUUD

Skal nok så slidt fortovene her i Egtved tynde så jeg kan komme i mit tøj igen - jeg vil jeg vil JEG VIL!!!!!

Anmeld

13. august 2010

Anne85

noname skriver:

prøvede de første vente bukser jeg købte den anden dag.....

de kunne trækkes op til knæene og ikke længere... TUUUD

Skal nok så slidt fortovene her i Egtved tynde så jeg kan komme i mit tøj igen - jeg vil jeg vil JEG VIL!!!!!

Tror squ desværre bare der skal mere til Er det 6 uger efter fødslen man så småt må begynde at træne?? Ville så gerne igang med at løbe igen... men det er satme svært at finde tid til med to små børn

Anmeld

13. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

Tror squ desværre bare der skal mere til Er det 6 uger efter fødslen man så småt må begynde at træne?? Ville så gerne igang med at løbe igen... men det er satme svært at finde tid til med to små børn

Altså for et par år siden meldte jeg mig ind i Egtved motionscenter sammen med en nabo... Jeg fik da det 3 mdrs medlemsskab brugt, men så var det også det... en dag var jeg helt mutters alene i centrer og lurede noget på løbebåndet... gik derover og fik det startet op og kunne hurtigt konstatere at jeg IKKE kan løbe... ligner en sæk karfofler der vælter rundt - så godt jeg var alene...

prøvede at løbe (eller det der ligner) hjem fra motionscentrer en dag, det gik mildes talt elendigt, jeg bliver aldrig løber... eller fan af de der motionscentre, synes de stinker. og er slet ikke motiveret for den slags...

Så for mit vedkomne ER der LAAAAANG vej igen... Hvornår man må begynde at træne har jeg ikke den fjerneste idé om.

Har faktisk overvejet om man skal starte til noget Zumba, mener der kommer et hold i hallen her til efteråret/vinter, da jeg godt kan lide at danse, dermed ikke sagt at jeg er go til det men jeg kan lide det. + de siger det er super sjovt... Har en veninde der går til alt mulig forskelligt inkl Zumba, hun har lovet at hun vil være min "træner" men men men nu er hun så flyttet til langbortistand = Esbjerg for at læse, så det begrænser sig jo lidt - desværre. men så må jeg jo købe det selv på TV shop og så i gang...

Anmeld

13. august 2010

Corn

Anne85 skriver:

Er jeg mon den eneste  

Jeg tog 27 kg på under denne graviditet... har nu her 4 uger efter tabt 15 kg - så der mangler stadig 12 kg - og jeg kan bare slet ik overskue det  Det påvirker mig enormt meget... jeg er SÅ ked af mit eget spejlbillede.

Hvad gør I andre for at komme kiloene til livs  Hvor ville de være skønt hvis jeg ikke var den eneste så man havde nogle man ku "følges" lidt med undervejs i kampen mod kiloene...

JEg tog omkring 16 kg på, men havde inden jeg blev gravid "lige" tabt 10 kg, så det er så bittert, at jeg nu mangler at smide 6-8 kg for at komme ned på min før-gravid vægt. Og min før-gravid vægt var 10 kg fra mit mål...

Så jeg er MEGET interesseret i at smide de 6-8+10 kg... Håber at komme igang med løb igen, men synes det er lidt svært at overskue med 3 unger fra 5 år og ned

Anmeld

14. august 2010

Risen

Anne85 skriver:

KÆFT du er sej Hvad har du gjort??

Ikke en dyt.. Fået barn tror jeg? hehe.. Ej tabte mig helt vildt i starten.. Havde alligevel ret meget væske i kroppen så det forsvandt jo hurtigt.. Ellers drikker jeg bare masser af vand og går lange ture med barnevognen.. 

Anmeld

15. august 2010

CamillaT89

Uha, jeg er med her..

Jeg vejede til slut i graviditeten 82 kg, og er nu kommet ned på de 63,6. Mit mål er nu at komme ned omkring de 50, så her er der også laaang vej igen 

Anmeld

15. august 2010

Anne85

ct skriver:

Uha, jeg er med her..

Jeg vejede til slut i graviditeten 82 kg, og er nu kommet ned på de 63,6. Mit mål er nu at komme ned omkring de 50, så her er der også laaang vej igen 

hold nu op du har tabt dig meget... snyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.