Anne85 skriver:
Tror squ desværre bare der skal mere til
Er det 6 uger efter fødslen man så småt må begynde at træne?? Ville så gerne igang med at løbe igen... men det er satme svært at finde tid til med to små børn
Altså for et par år siden meldte jeg mig ind i Egtved motionscenter sammen med en nabo... Jeg fik da det 3 mdrs medlemsskab brugt, men så var det også det... en dag var jeg helt mutters alene i centrer og lurede noget på løbebåndet... gik derover og fik det startet op og kunne hurtigt konstatere at jeg IKKE kan løbe... ligner en sæk karfofler der vælter rundt - så godt jeg var alene...
prøvede at løbe (eller det der ligner) hjem fra motionscentrer en dag, det gik mildes talt elendigt, jeg bliver aldrig løber... eller fan af de der motionscentre, synes de stinker. og er slet ikke motiveret for den slags...
Så for mit vedkomne ER der LAAAAANG vej igen... Hvornår man må begynde at træne har jeg ikke den fjerneste idé om.
Har faktisk overvejet om man skal starte til noget Zumba, mener der kommer et hold i hallen her til efteråret/vinter, da jeg godt kan lide at danse, dermed ikke sagt at jeg er go til det men jeg kan lide det. + de siger det er super sjovt... Har en veninde der går til alt mulig forskelligt inkl Zumba, hun har lovet at hun vil være min "træner" men men men nu er hun så flyttet til langbortistand = Esbjerg for at læse, så det begrænser sig jo lidt - desværre. men så må jeg jo købe det selv på TV shop og så i gang...
Anmeld