Nybagte mødre med for meget på sidebenene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Anne85

Er jeg mon den eneste  

Jeg tog 27 kg på under denne graviditet... har nu her 4 uger efter tabt 15 kg - så der mangler stadig 12 kg - og jeg kan bare slet ik overskue det  Det påvirker mig enormt meget... jeg er SÅ ked af mit eget spejlbillede.

Hvad gør I andre for at komme kiloene til livs  Hvor ville de være skønt hvis jeg ikke var den eneste så man havde nogle man ku "følges" lidt med undervejs i kampen mod kiloene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

MTS

Anne85 skriver:

Er jeg mon den eneste  

Jeg tog 27 kg på under denne graviditet... har nu her 4 uger efter tabt 15 kg - så der mangler stadig 12 kg - og jeg kan bare slet ik overskue det  Det påvirker mig enormt meget... jeg er SÅ ked af mit eget spejlbillede.

Hvad gør I andre for at komme kiloene til livs  Hvor ville de være skønt hvis jeg ikke var den eneste så man havde nogle man ku "følges" lidt med undervejs i kampen mod kiloene...

Jeg kender det alt for godt. Jeg tog 24 kg på og mangler stadig 14 af dem. Mine hofter er bare blevet så brede.

Jeg hade regnet med at gå nogle lange turer med hund og baby for at komme af med det hele, men efter fødslen har jeg fået rigtigt ondt i mine knæ, så det bliver kun til 1-2 gange om ugen.

Men kæresten har været sød og købt det der nintendo wii og fitness wii som jeg så skal prøve for første gang i morgen og se om det virker.  

Så kan virkelig godt forstå dig. Så et kæmpe til dig. Og jeg håber det lykkes dig at komme af med de sidste kg om ikke alt for lang tid.

Anmeld

13. august 2010

NoName

puhh jeg tog 26 kg på. hat tabt de første 10...

frygter det bliver noget af en kamp at komme af med det sidste... for jeg er ABSOLUT ikke den type der melder sig ind i et motions center eller noget i den retning. Jeg er måske optimist, men HÅBER på at kunne gøre det med msser af traveture med barnevogn...

knus Majken der absolut ikke bryder sig om sit spejlbillede.. og de elskede jeans har åbentbart laaaaaange udsigter - men håber stadig at kunne skrue mig i dem til jul...

Anmeld

13. august 2010

NoName

frygter det bliver noget af en kamp at komme af med det sidste... for jeg er ABSOLUT ikke den type der melder sig ind i et motions center eller noget i den retning. Jeg er måske optimist, men HÅBER på at kunne gøre det med msser af traveture med barnevogn...

knus Majken der absolut ikke bryder sig om sit spejlbillede.. og de elskede jeans har åbentbart laaaaaange udsigter - men håber stadig at kunne skrue mig i dem til jul...

Anmeld

13. august 2010

FrkLarsen

Jeg tog 19kg på og har nu tabt de 13 så kun 6kg endnu, men det er vidst også dem der siges at være sværest at smide

Come on girls, vi er da super lækre lige meget hvordan vi ser ud?  

Kamilla med Emilie på 9 dage  

Anmeld

13. august 2010

Risen

Tog 25 på og har smidt 18 kilo nu .. De sidste går langsomt , men de  forsvinder.. 

Anmeld

13. august 2010

NoName

Jeg tog 19kg på og har nu tabt de 13 så kun 6kg endnu, men det er vidst også dem der siges at være sværest at smide

ja det er da rigtigt at det er ligemeget hvordan vi ser ud - MEN vil da gerne kunne se mig selv i spejlet igen og bruge min garderobe...

knus majken der stadig vader rundt i vente tøj da det er det eneste der passer

Anmeld

13. august 2010

Anne85

Malin skriver:

Jeg kender det alt for godt. Jeg tog 24 kg på og mangler stadig 14 af dem. Mine hofter er bare blevet så brede.

Jeg hade regnet med at gå nogle lange turer med hund og baby for at komme af med det hele, men efter fødslen har jeg fået rigtigt ondt i mine knæ, så det bliver kun til 1-2 gange om ugen.

Men kæresten har været sød og købt det der nintendo wii og fitness wii som jeg så skal prøve for første gang i morgen og se om det virker.  

Så kan virkelig godt forstå dig. Så et kæmpe til dig. Og jeg håber det lykkes dig at komme af med de sidste kg om ikke alt for lang tid.

Åh stakkels dig Vi har også wii fit... men får det squ aldrig brugt

Anmeld

13. august 2010

Anne85

noname skriver:

Ååhhh en lidensfælle For dælen vi to har en kamp foran os.... vi burde oprette en lille klub herinde hvor vi vejer os en gang i ugen eller sårn noget

Anmeld

13. august 2010

Anne85

FrkLarsen skriver:

Arh skal squ ærlig indrømme, at jeg ikke føler mig særlig lækker Er led og ked af mit spejlbillede og græder snot hvergang jeg ser billeder der er taget af mig indenfor den sidste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.