hjælp mig, cornymoms...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

ivfmarie

Hvad gør man når nogen er kommet til at vaske et par mørke bukser med lysere kulørt tøj - med det resultat at samtlige beklædningsgenstande fra denne vask nu er "nusseblå" at se på...?

Hvidt tøj kan jo bleges med klorin, men hvad med kulørt tøj? Det kan vel ikke "tåle" klorin - blir det ikke skjoldet?

What to doooooo?

Marie - der bliver nødt til at sende Freja i dp i lyserødt tøj med gråblåt-batik look i morgen 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

Astrid P

Øv, hvor nederen... Jeg aner ikke hvad jeg ville gøre, men hvis ingen andre har nogle gode forslag, kan jeg prøve at spørge min mor. Hun er en vaske-gudinde!!!

KH Astrid

Anmeld

7. juli 2008

heaven

ivfmarie skriver:[/f

Marie - der bliver nødt til at sende Freja i dp i lyserødt tøj med gråblåt-batik look i morgen 8(

hun bliver da sååååå fin:P Ej det er da træls, hvad med noget vanish eller noget fra biotex??

Jannie.

Anmeld

7. juli 2008

Mary

Mit bedste bud er at du skulle have vasket det med det samme igen..... Det fik jeg at vide dengang jeg kom til at vaske mine hvide arbejdsskjorter da jeg arbejde i Bilkas parfumeø....det var sådan nogle dyre sponsorskjorter :'( De blev ved med at have en lilla ting over sig lige indtil den dag jeg stoppede :$ hehe.... Aner desværre ikke hvordan, og om, man kan få det af.

Anmeld

7. juli 2008

Loggidut

ivfmarie skriver:

Hvad gør man når nogen er kommet til at vaske et par mørke bukser med lysere kulørt tøj - med det resultat at samtlige beklædningsgenstande fra denne vask nu er "nusseblå" at se på...?

Hvidt tøj kan jo bleges med klorin, men hvad med kulørt tøj? Det kan vel ikke "tåle" klorin - blir det ikke skjoldet?

What to doooooo?

blånelse...lille ivf, det er mit råd, og det er det samme som din bedstemor vaskede sit hvide tøj i...det fåes i bilka og matas ved jeg

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

Tror desværre ikke der er noget at gøre.
Havde selv glemt en sort, NY sok i maskinen, som smittede af a h til på de sarte farver, lyserød, lyseblå.
Prøvede at spraye det til med Vanish, men det grå skær gik aldrig af.
Pisse ærgerligt.

Anmeld

8. juli 2008

Rasmine

FALDT LIGE OVER DETTE RÅD:

Du kender det sikkert ! Dit barn har tegnet med sprittudser og er kommet til at tegne på sin nye bukser,Åh nej nu er tøjet ødelagt!!! Nej det kan redes, du skal lægge det i en pose og hælde mælk ned til tøjet også lade det lægge til næste dag, vask det og vupti tøjet er rent!!! Hvis barnet har fået farvet fingerne kan dette også fjernes med mælk på en klud og det fjernes uden de store smerter og et skrigende barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.