Afstemning blandt 5 drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Silas&Mille

Har stemt Elliot

Jeg har selv foreslået det hjemme hos os, men det er kæresten ikke rigtig med på  Så vi snakker videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Muhmi

Elliot er helt klart det pæneste navn af dem der...

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

Jeg har stemt Toke, men jeg kan også godt lide Liam kunne ikke bestemme mig..

Anmeld

12. august 2010

line melias mor

isak er helt klart min favorit vi går og tygger lidt på den herhjemme hvis det nu skulle blive en dreng

Anmeld

12. august 2010

Becks

Bryder mig ikke om 4 af navnene, så jeg har stemt Liam.. Men ville nu aldrig kalde mit barn det, da min papbrors søn hedder Liam 

Anmeld

12. august 2010

BabyMus

Hos mig ligger Elliot og Liam meget tæt, så svært at vælge da jeg skulle stemme. Men har alligevel stemt på Elliot. Nu bliver jeg i tvivl igen.. (;

Anmeld

12. august 2010

Shibby

skodmuligheder at vælge imellem..sys de var grimme allesammen,men sidstværst var dog toke.

Anmeld

12. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg kan lide alle navnene, måske mindst Toke. Men min stemme faldte på Elliot (jeg må dog indrømme at jeg bedst kan lide det når det er stavet Ellioth), da det er et navn jeg selv har haft i tankerne til en dreng.

Liam kan jeg også rigtig godt lide, måske Liam Ellioth, det kan jeg faktisk godt lide

Anmeld

12. august 2010

FrkT

Jeg ville aldrig selv vælge nogle af de navne, men skulle jeg vælge mellem dem ville jeg klart vælge Elliot... på 2. pladsen må være Toke og på 3. pladsen Liam... de to sidste kan jeg SLET ikke lide.

Anmeld

12. august 2010

Stine85

Jeg har stemt Liam..... Men det hedder min søn jo også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.