Afstemning blandt 5 drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket af følgende ville du vælge, hvis du skulle navngive en kommende søn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.907 visninger
33 svar
0 synes godt om
12. august 2010

NN

Takker for alle de tidligere kommentarer i en anden tråd. Vi tror, at vi er kommet lidt længere. Og har en noget kortere liste. En lille stemme her i tråden vil være meget velkommen :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Ranarupta

Jeg har stemt blankt, selvom jeg umiddelbart mener, at man altid har en holdning. Men... ingen af navnene er mig og faktisk kan jeg slet ikke bestemme mig...

Og dog. Som jeg skriver dette, så tror jeg, at jeg kan lide Elliott en smule bedre.

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Toke er det eneste jeg bryder mig sådan nogen lunde om!

Anmeld

12. august 2010

Riksen

Jeg kan bedst lide Toke og Elliot, men jeg har stemt Toke fordi der ikke er så mange, der hedder det.

Anmeld

12. august 2010

isimaven

elliot helt klart

Anmeld

12. august 2010

B&J

Toke helt klart

Anmeld

12. august 2010

mor_sabina

NN skriver:

Takker for alle de tidligere kommentarer i en anden tråd. Vi tror, at vi er kommet lidt længere. Og har en noget kortere liste. En lille stemme her i tråden vil være meget velkommen :-)

Helt sikekrt Elliot det er så fint. Og hvis jeg får en tredje dreng skal han hedde det, men faderen er imod og synes bedre om bertram

Anmeld

12. august 2010

twinboys

Som skrevet i tidligere tråd er det ikke nogle navne jeg ville have valgt. men skulle jeg vælge mellem disse navne blev det klart Liam...

Majbritt

Anmeld

12. august 2010

maria_wlt

Liam herfra... men synes faktisk at det er meget forskellige navne... F.eks Toke og Liam er meget forskellige..

Anmeld

12. august 2010

Guldet

Jeg har stemt Toke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.