Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Takker for alle de tidligere kommentarer i en anden tråd. Vi tror, at vi er kommet lidt længere. Og har en noget kortere liste. En lille stemme her i tråden vil være meget velkommen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt blankt, selvom jeg umiddelbart mener, at man altid har en holdning. Men... ingen af navnene er mig og faktisk kan jeg slet ikke bestemme mig...
Og dog. Som jeg skriver dette, så tror jeg, at jeg kan lide Elliott en smule bedre.
Toke er det eneste jeg bryder mig sådan nogen lunde om!
Jeg kan bedst lide Toke og Elliot, men jeg har stemt Toke fordi der ikke er så mange, der hedder det.
Toke helt klart
NN skriver: Takker for alle de tidligere kommentarer i en anden tråd. Vi tror, at vi er kommet lidt længere. Og har en noget kortere liste. En lille stemme her i tråden vil være meget velkommen :-)
Som skrevet i tidligere tråd er det ikke nogle navne jeg ville have valgt. men skulle jeg vælge mellem disse navne blev det klart Liam...
Majbritt
Liam herfra... men synes faktisk at det er meget forskellige navne... F.eks Toke og Liam er meget forskellige..
Jeg har stemt Toke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128