Origami - Første forsøg. Jeg er sgu da meget god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

NR3ønskebarn skriver:

Jamen lige i øjeblikket er jeg ikke så kreativ Men men... Jeg har gået på en skole hvor jeg lavede armbånd.. Af metal ringe Skulle selv skære dem og sætte dem sammen med tænger, det var rigtig sjovt. Lavede et armbånd til min mor dengang Det har hun stadigvæk.. Og så har jeg syet min egen ammepude for ....5 år siden tror jeg det er... Og syet et rigtig flot patchwork lignende babytæppe Og så har jeg lavet et flot maleri hvor der er tryk på og så et billede af min datter på som er i ... ikke sort og hvid, men nærmere sådan lidt grålig farve Trykket var med blomster Udover det så har jeg ikke rigtig lavet noget siden, men vil gerne i gang igen, pengene skal bare lige være der til materialerne

Knus

Åh det lyder som om du kan lidt af hvert. Sejt! Ja det er mega dyrt med materialer, også derfor jeg er gået over til Origami for, at se om det er noget for mig. Det er ikke så dyrt i forhold til mange andre kreative hobbyer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SUPA COOL der

Anmeld

12. august 2010

Zafir skriver:

SUPA COOL der

Tak skal du have 

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Ja det gør jeg da lige - når hun bliver lidt ældre. Til gengæld vil jeg da gerne lave en blomster eller dyre ranke til hende på et tidspunkt, som hun kan have hængende på værelset. Kunne det ik være nice?

årh, det kunne være fint! Hun ÆÆÆÆLSKER jo dyr! Men de skal nok bare hænge så hun ikke kan putte dem i munden

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Alexis skriver:

Åh det lyder som om du kan lidt af hvert. Sejt! Ja det er mega dyrt med materialer, også derfor jeg er gået over til Origami for, at se om det er noget for mig. Det er ikke så dyrt i forhold til mange andre kreative hobbyer. 

Hehe nej det ved jeg Men jeg vil gerne igang igen med et eller andet hobby ting når jeg har født engang Smiler... Og ja jeg synes da osse det er sejt gjort af mig Smiler... Så man kan vist godt sige at jeg har en kreativ side hihi...

Hvor er du fra ?

Knus Sussie 26+3

Anmeld

12. august 2010

Vingummien

Alexis skriver:

Måtte bare lige vise jer min første Origami. Synes det gik meget godt.

Så nu er det bare ud at købe papir i lækre farver.

Anmeld

12. august 2010

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej det ved jeg Men jeg vil gerne igang igen med et eller andet hobby ting når jeg har født engang Smiler... Og ja jeg synes da osse det er sejt gjort af mig Smiler... Så man kan vist godt sige at jeg har en kreativ side hihi...

Hvor er du fra ?

Knus Sussie 26+3

Uh det må da også være skønt når man går på barsel, at have noget at fedte med ind imellem. Så kan du lave fine ting til baby 

Jeg er Københavner. Hvad med dig?

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Alexis skriver:

Uh det må da også være skønt når man går på barsel, at have noget at fedte med ind imellem. Så kan du lave fine ting til baby 

Jeg er Københavner. Hvad med dig?

Jamen jeg er osse københavner Hihi.. Ja vil gerne lave fine ting til baby Er ikke engang færdig med babyværelset endnu hehe.... Og tror det bliver rigtig hyggeligt når man kan sidde og fedte med en masse forskellige ting Men jeg tror osse det skal være noget man har lyst til at lave da

Anmeld

12. august 2010

NR3ønskebarn skriver:

Jamen jeg er osse københavner Hihi.. Ja vil gerne lave fine ting til baby Er ikke engang færdig med babyværelset endnu hehe.... Og tror det bliver rigtig hyggeligt når man kan sidde og fedte med en masse forskellige ting Men jeg tror osse det skal være noget man har lyst til at lave da

Ej hvor hyggeligt at du også er Københavner!! Det er også bare det bedste sted i DK 

Altså, du kunne jo prøve Origami og så se om du ikke har lyst at lave en uro til den bette.

Jeg har en veninde som lavede en til sin søn, og nu må jeg bare lave en til min nevø. Er desværre ikke gravid, og ingen kan forklare hvorfor.  Men vi prøver. Så nu laver jeg en i gave til min elskede lille nevø som lige er blevet 1 år 

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Alexis skriver:

Ej hvor hyggeligt at du også er Københavner!! Det er også bare det bedste sted i DK 

Altså, du kunne jo prøve Origami og så se om du ikke har lyst at lave en uro til den bette.

Jeg har en veninde som lavede en til sin søn, og nu må jeg bare lave en til min nevø. Er desværre ikke gravid, og ingen kan forklare hvorfor.  Men vi prøver. Så nu laver jeg en i gave til min elskede lille nevø som lige er blevet 1 år 

Ja det må jeg lige se på når pengene er der. Lige nu er vi to mennesker som lever af en enkelt kontanthjælp Men vi klarer os fint nok synes jeg

Ja jeg elsker osse københavn Jeg bor godt nok i taastrup så der er en lille togtur til kbh hovedbanegård

Nej jeg har godt læst dine indlæg om at du gerne vil være gravid Det er noget øv når det ikke bare sker når man vil have det. Men jeg håber snart for jer/dig at du får en lille spire i maven

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.