Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Måtte bare lige vise jer min første Origami. Synes det gik meget godt.
Så nu er det bare ud at købe papir i lækre farver.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis skriver: Måtte bare lige vise jer min første Origami. Synes det gik meget godt. Så nu er det bare ud at købe papir i lækre farver.
Hvor er den bare flot Det kan du i hvert fald godt være stolt af Smiler... Kæmpe smil herfra kan jeg love dig
Knus Sussie 26+2
Den er da så fin Du skal da lave en fin uro til babyen der forhåbentlig snart kommer
NR3ønskebarn skriver: Hvor er den bare flot Det kan du i hvert fald godt være stolt af Smiler... Kæmpe smil herfra kan jeg love dig Knus Sussie 26+2
Tak skal du have. Elsker at arbejde med hænderne, og er åbenbart ganske ok til det Origami noget
Alexis skriver: Tak skal du have. Elsker at arbejde med hænderne, og er åbenbart ganske ok til det Origami noget
Hehe var da så lidt Jeg kan osse lide at være kreativ med mine hænder men lige pt tror jeg ikke min tålmodighed er der hihi..
dorthemus skriver: Den er da så fin Du skal da lave en fin uro til babyen der forhåbentlig snart kommer
Lige præcis, men først skal jeg lave en til min nevø i gave
sejt, smukke!!! Det lærer du lige Laura, ik'!?
NR3ønskebarn skriver: Hehe var da så lidt Jeg kan osse lide at være kreativ med mine hænder men lige pt tror jeg ikke min tålmodighed er der hihi..
Ok, hvad plejer du at lave af kreative ting?
Alexis skriver: Ok, hvad plejer du at lave af kreative ting?
Jamen lige i øjeblikket er jeg ikke så kreativ Men men... Jeg har gået på en skole hvor jeg lavede armbånd.. Af metal ringe Skulle selv skære dem og sætte dem sammen med tænger, det var rigtig sjovt. Lavede et armbånd til min mor dengang Det har hun stadigvæk.. Og så har jeg syet min egen ammepude for ....5 år siden tror jeg det er... Og syet et rigtig flot patchwork lignende babytæppe Og så har jeg lavet et flot maleri hvor der er tryk på og så et billede af min datter på som er i ... ikke sort og hvid, men nærmere sådan lidt grålig farve Trykket var med blomster Udover det så har jeg ikke rigtig lavet noget siden, men vil gerne i gang igen, pengene skal bare lige være der til materialerne
Knus
Caroline86 skriver: sejt, smukke!!! Det lærer du lige Laura, ik'!?
Ja det gør jeg da lige - når hun bliver lidt ældre. Til gengæld vil jeg da gerne lave en blomster eller dyre ranke til hende på et tidspunkt, som hun kan have hængende på værelset. Kunne det ik være nice?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128