heidi30 skriver:
Jeg har det lidt på samme måde som dig. Jeg har termin 27 / 8 og føler mig slet ikke klar til selve fødslen. Jeg føler mig ikke helt parat til alle de følelser og ikke mindst smerterne.
Jeg er førstegangsfødende, så jeg ved ikke hvad jeg går ind til og det skræmmer mig også en del. Jeg ved ikke hvordan jeg selv vil reagere på smerterne eller på hele situationen. Jeg ved heller ikke hvordan min kæreste reagere. Så det fylder meget i mit hovedet for tiden.
Jeg gider dog ikke rigtig være gravid mere, jeg synes jeg er mega stor. Har ondt i ryggen/ lænden, bækkesmerter og lider meget af halsbrand. Jeg har sovet ok (7.9.13) de sidste par nætter, men det er en kamp at vende sig rundt i sengen eller komme op af sengen for den sags skyld.
Så jeg er i et dilemma (hvis man kan sige det) for jeg er træt af at være gravid men er ikke klar til fødslen. Hvordan løses det problem lige 
UHa... Det er en træls ting ikke at være klar til. DU skal virkelig prøve at arbejde med dig selv, så du ikek er bange for smerten. Du skal forberede dig og vide du skal gå igennem nogen vilde kraft-anstrengelser, men vi er kvinder!! VI er bygget til at klare det 
Du må ikke blive bange, det er helt fantastisk at føde... DU kan godt 
Husk på at det er de bedste smerter du nogensinde vil opleve, det er ligesom en orgasme, i den forstand at det er din krop der gør det og du kan ikke gøre noget imod det. Det er helt vildt at opleve.
Og det er ikke 'onde' smerter, som fx blindtarmsbetændelse eller andre trælse ting.
Håber det bedste for dig. Det skal NOK gå 
Anmeld