HØJgravide... er I klar? Er jeg den eneste der ikke er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.687 visninger
53 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er jeg den eneste, der bare SLET ikke er klar til at føde endnu?... Jeg er 36+4 i morgen, altså lige om lidt... 45 minutter, så er jeg 36+4...

Sidste mandag, da jeg var til svømning, så sagde min jm, at hun ligger meget lavt... Og jeg nok ikke skulle regne med at gå over, men nærmere føde en uge før eller deromkring... Gyyyyyyyyys... Jeg er mega stresset, fordi alting, bare er kaos herhjemme... Vi har INTET klart, og der er masser af uforudseete ting, der skal ordnes og tages stilling til herhjemme og handles på...

SAMTIDIG er Idun jo startet i skole igår, og det føler jeg også trænger til ro... LIge hendes opstart...

Jeg er også helt blank, for hvordan det føles at blive mor til 2. Jeg føler mig ligeså blank, som inden jeg fik Idun. Jeg føler mig slet ikke følelesmæssigt forberedt ligenu, selvom jeg godt ved at det med Idun føltes som det mest naturlige i hele verdenen, da hun så VAR ude i mine arme. Men optil, var jeg bare:

Sådan har jeg det nu. Ja - helt sikkert det er tungt nu, jeg er lidt ligesom en færge der skal vende i en lille havn, når jeg skal vende mig i sengen og alt det, men faktisk sover jeg ualmindelig godt lige i øjeblikket... HVilket er totalt bonus fordi jeg ellers ALDRIG sover godt... Men samtidig er jeg bare MEGA træt, fordi der er alle de her ting. Jeg skal også vende mig til (måske ligeså meget som Idun, eller mere) at vores liv bare ligger i FASTE rammer nu. Der er IKKE noget med at liiiige sove lidt længere eller noget. Nix. Skolen starter 0815, sådan er det. Æv. Hader faste rammer... mmm hehe... Men det er jo vilkårene...

Så altså, alt i alt, så føler jeg mig bare slet ikke klar pt. Jeg føler mig stresset og vil gerne have at jeg lige får de sidste 3 uger med, til at få styr på alting.

Er jeg den eneste, der ikke går og håber på at føde i uge 38????...

Min jm kommer i morgen, lige og tjekker at jeg ikke ser ud som om jeg går i fødsel i weekenden, da vi også liiiiiige har den sidste vikingetur Ikke at jeg jo ikke kan føde i jylland, men jeg vil bare helst føde med en af mine egne 2 jm'ere... mmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

smokin

Havde det lige omvendt - her kunne det bare ikke gå hurtigt nok! Glædede mig sådan til at hun kom ud, og havde for længst planlagt og tilrettelagt alt...

Anmeld

11. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Er jeg den eneste, der bare SLET ikke er klar til at føde endnu?... Jeg er 36+4 i morgen, altså lige om lidt... 45 minutter, så er jeg 36+4...

Sidste mandag, da jeg var til svømning, så sagde min jm, at hun ligger meget lavt... Og jeg nok ikke skulle regne med at gå over, men nærmere føde en uge før eller deromkring... Gyyyyyyyyys... Jeg er mega stresset, fordi alting, bare er kaos herhjemme... Vi har INTET klart, og der er masser af uforudseete ting, der skal ordnes og tages stilling til herhjemme og handles på...

SAMTIDIG er Idun jo startet i skole igår, og det føler jeg også trænger til ro... LIge hendes opstart...

Jeg er også helt blank, for hvordan det føles at blive mor til 2. Jeg føler mig ligeså blank, som inden jeg fik Idun. Jeg føler mig slet ikke følelesmæssigt forberedt ligenu, selvom jeg godt ved at det med Idun føltes som det mest naturlige i hele verdenen, da hun så VAR ude i mine arme. Men optil, var jeg bare:

Sådan har jeg det nu. Ja - helt sikkert det er tungt nu, jeg er lidt ligesom en færge der skal vende i en lille havn, når jeg skal vende mig i sengen og alt det, men faktisk sover jeg ualmindelig godt lige i øjeblikket... HVilket er totalt bonus fordi jeg ellers ALDRIG sover godt... Men samtidig er jeg bare MEGA træt, fordi der er alle de her ting. Jeg skal også vende mig til (måske ligeså meget som Idun, eller mere) at vores liv bare ligger i FASTE rammer nu. Der er IKKE noget med at liiiige sove lidt længere eller noget. Nix. Skolen starter 0815, sådan er det. Æv. Hader faste rammer... mmm hehe... Men det er jo vilkårene...

Så altså, alt i alt, så føler jeg mig bare slet ikke klar pt. Jeg føler mig stresset og vil gerne have at jeg lige får de sidste 3 uger med, til at få styr på alting.

Er jeg den eneste, der ikke går og håber på at føde i uge 38????...

Min jm kommer i morgen, lige og tjekker at jeg ikke ser ud som om jeg går i fødsel i weekenden, da vi også liiiiiige har den sidste vikingetur Ikke at jeg jo ikke kan føde i jylland, men jeg vil bare helst føde med en af mine egne 2 jm'ere... mmm...

vi følges da vist godt ad med unger ha ha ha

stumpen er samme alder som idun og har termin d 12 sept.

ville ellers godt snart have min baby i armene men skal lige have en sverigetur overstået inden he he he ....

sover ganske dejligt, men har de vildeste hormon ture og døjer m lægkramper og plukveer, her ligger han dog fast og klar

Anmeld

12. august 2010

dorthemus

Ihh altså Zafir..nu blir jeg altså også helt stresset på dine vegne  PAS NU PÅ DIG SELV!!! Jeg skal nok krydse for, at du ikke føder før tid....(men glæder mig nu også til at se den lille nye )

moster

Anmeld

12. august 2010

ZamanogDania

Nu skal du ikke regne med hvad jordmoderen siger. Både lægen og jm sagde at jeg føder før tid osv. men ved du hvad? jeg fødte 5 dage overtid. Hun kom ud den første januar sååh
De sagde at de kunne mærke at barnet var meget nede osv.
Du skal ikke være nervøs. alt skal nok gå. krydser for dig

Anmeld

12. august 2010

pussepige

Da jeg ventede min datter lagde hun også meget langt nede da jeg var 27 uger henne og de var bange for jeg fødte for tidlig.. Jeg blev så sat igang 1 uge før termin i stedet for..

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Det håber jeg NU kommer hun lige idag og kigger på mig. Så må jeg se på, hvad hun siger idag...

Men det er rart at høre at I andre ikke gik igang med at føde et par uger før termin, bare fordi de lagde sig godt tilrette nedenfor

Anmeld

12. august 2010

Emilie Sarah

jeg fik først købt mit det sidste i går, og jeg er i uge 40+4 ..

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Jm har lige været her. UNdersøgt mig indvendigt og udvendigt. Hun mener ikke jeg føder i weekenden, men min krop er en typisk flergangsfødende. Så jeg har 2 cm livmoderhals og den er blød. Hun tipper på 2 HØJST 3 uger, så ugen op til termin.

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Jeg fik også at vide at jeg ville føde før tid MEN jeg gik 13 dag over  

Håber den lille bliver inde til du er helt klar 

Kram til dig og VILDT du allerede er så langt henne det jo bare fantastisk nu du sgu snart mor til 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.