HØJgravide... er I klar? Er jeg den eneste der ikke er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Nej præcis  Det er vist også bare mig her der gerne vil ha' tingene er færdige NU! Hun skal jo sove hos os i lang tid, så værelset er mest fordi vi ikke lige har andre steder at pusle og jeg VIL ha' mit puslebord,man KUNNE jo bruge sengen i starten HVIS man ikke var færdig, men det vil jeg ikke, jeg vil ha' det op og klar

ORK!!!... Børneværelse til Frigg, det kommer ikke de første år. Vi har pt slet ikke noget sted, det KAN være, sååeee... Vi venter med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

ORK!!!... Børneværelse til Frigg, det kommer ikke de første år. Vi har pt slet ikke noget sted, det KAN være, sååeee... Vi venter med det

Ja, det gjorde I også med Idun, ikk?

Vi har jo to badeværelser og ingen af dem kan puslebordet være på (det er stort) og vi skal jo inden alt for længe ha' lavet begge badeværelser om (gæstebadeværelset er allerede en byggeplads) og i soveværelset er der heller ikke plads til puslebord, så jeg SKAL ha' det værelse klart:-) Men det bli'r det også:-))))

Anmeld

13. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Ja, det gjorde I også med Idun, ikk?

Vi har jo to badeværelser og ingen af dem kan puslebordet være på (det er stort) og vi skal jo inden alt for længe ha' lavet begge badeværelser om (gæstebadeværelset er allerede en byggeplads) og i soveværelset er der heller ikke plads til puslebord, så jeg SKAL ha' det værelse klart:-) Men det bli'r det også:-))))

Nej, vi havde heller ikke et værelse med Idun. Så det tog hun jo ikek skade af. Det jeg er ked af, er at hun ikke har haft noget værelset siden jul stort set, fordi det har trukket ud med førstesalen

Men altså - vi har jo ABSOLUT ikke plads til puslebord i badeværelset, så det må blive i stuen, som med Idun, eller i bryggerset, hvsi vi kan finde et hjørne uden byggerod...

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Zafir skriver:

Nej, vi havde heller ikke et værelse med Idun. Så det tog hun jo ikek skade af. Det jeg er ked af, er at hun ikke har haft noget værelset siden jul stort set, fordi det har trukket ud med førstesalen

Men altså - vi har jo ABSOLUT ikke plads til puslebord i badeværelset, så det må blive i stuen, som med Idun, eller i bryggerset, hvsi vi kan finde et hjørne uden byggerod...

Men hun har da værelse nedenunder, har hun ikke?

Kender godt det med byggerod  Dog er vi jo ovre det værste nu ved at stuen/køkkenet er lavet, men vi mangler stadig 2 x badeværelse, gang/bryggers og kontor + skorstenen skal laves og der skal sættes brændeovn op i stuen.... Og så en maaaaasse småting.... Gad vide hvornår vi egentlig bli'r færdige, he he.....

Bagefter mangler vi så en masse udenfor- ny indkørsel, to terrasser, carport til Thomas' firmabil osv, men det gider vi slet ikke tænke på nu

Anmeld

13. august 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Men hun har da værelse nedenunder, har hun ikke?

Kender godt det med byggerod  Dog er vi jo ovre det værste nu ved at stuen/køkkenet er lavet, men vi mangler stadig 2 x badeværelse, gang/bryggers og kontor + skorstenen skal laves og der skal sættes brændeovn op i stuen.... Og så en maaaaasse småting.... Gad vide hvornår vi egentlig bli'r færdige, he he.....

Bagefter mangler vi så en masse udenfor- ny indkørsel, to terrasser, carport til Thomas' firmabil osv, men det gider vi slet ikke tænke på nu

Jo det er det der er problemet. Det er det eneste sted, hvor trappehullet kan være, så der har været fyldt med byggerod og stiger og støv og lort Og vi har ikke kunnet gøre noget, så længe byggeningen har været igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.