Zafir skriver:
Er jeg den eneste, der bare SLET ikke er klar til at føde endnu?... Jeg er 36+4 i morgen, altså lige om lidt... 45 minutter, så er jeg 36+4...
Sidste mandag, da jeg var til svømning, så sagde min jm, at hun ligger meget lavt... Og jeg nok ikke skulle regne med at gå over, men nærmere føde en uge før eller deromkring... Gyyyyyyyyys... Jeg er mega stresset, fordi alting, bare er kaos herhjemme... Vi har INTET klart, og der er masser af uforudseete ting, der skal ordnes og tages stilling til herhjemme og handles på...
SAMTIDIG er Idun jo startet i skole igår, og det føler jeg også trænger til ro... LIge hendes opstart...
Jeg er også helt blank, for hvordan det føles at blive mor til 2. Jeg føler mig ligeså blank, som inden jeg fik Idun. Jeg føler mig slet ikke følelesmæssigt forberedt ligenu, selvom jeg godt ved at det med Idun føltes som det mest naturlige i hele verdenen, da hun så VAR ude i mine arme. Men optil, var jeg bare: 
Sådan har jeg det nu. Ja - helt sikkert det er tungt nu, jeg er lidt ligesom en færge der skal vende i en lille havn, når jeg skal vende mig i sengen og alt det, men faktisk sover jeg ualmindelig godt lige i øjeblikket...
HVilket er totalt bonus fordi jeg ellers ALDRIG sover godt...
Men samtidig er jeg bare MEGA træt, fordi der er alle de her ting. Jeg skal også vende mig til (måske ligeså meget som Idun, eller mere) at vores liv bare ligger i FASTE rammer nu. Der er IKKE noget med at liiiige sove lidt længere eller noget. Nix. Skolen starter 0815, sådan er det. Æv. Hader faste rammer... mmm hehe... Men det er jo vilkårene...
Så altså, alt i alt, så føler jeg mig bare slet ikke klar pt. Jeg føler mig stresset og vil gerne have at jeg lige får de sidste 3 uger med, til at få styr på alting.
Er jeg den eneste, der ikke går og håber på at føde i uge 38????...
Min jm kommer i morgen, lige og tjekker at jeg ikke ser ud som om jeg går i fødsel i weekenden, da vi også liiiiiige har den sidste vikingetur
Ikke at jeg jo ikke kan føde i jylland, men jeg vil bare helst føde med en af mine egne 2 jm'ere... mmm...
Nej, du er absolut ikke den eneste!!!! Nu har jeg jo så lige 14 dage længere til termin end dig, men jeg er ved at få stress over Thomas ikke er færdig med det værelse!!!
Men han bli'r FORHÅBENTLIG færdig nok til at jeg kan begynde at indrette lidt derinde her i weekenden!
Gulvet starter han med at lægge på idag, nu er han da endelig færdig med at male, og så har vi sat nyt vindue i, så det skal også lige isoleres rundt om + vindueskarm sat op....
Det indbyggede skab har han bare lavet skelettet til, så det mangler vi også og puslebordet skal lige males lidt:-)
Jeg vil MEGET nødigt gå over tid, men pt er jeg slet ikke klar til hun kommer..... Men idag er jeg startet på projekt vask af babytøj, så nu må han bare se at komme i omdrejninger så jeg kan få det lagt ind på værelset.....
Jeg har sorteret det hele og gjort klar til vask + fundet alt babylegetøjet frem fr loftet og sorteret det, smidt en masse til genbrug og købt lidt nyt.... Autostolen lejer vi og skal hente den ca 1. sept.
Barnevognen står på loftet, den skal jeg også lige ha' gjort ren igen + vi skal ha' pustet fødekarret op og tjekket hvor lang tid det tager at fylde det!!! Jamen det er sgu da til at få stress af!!!! Og i næste uge skal vi til min brors bryllup på Bornholm og Filuca skal tages ud af skolen i 4 dage... Ret træls når hun lige er begyndt, men sådan er det.......
Så når vi kommer hjem er jeg jo i uge 37, så jeg vil nok svinge pisken lidt her i weekenden, for der skal altså ske noget!!!! ;-)
Uh, jeg har det på samme måde med det du skriver om at møde til bestemt tid... Det skal jeg altså også lige vænne mig til... Plejer jo at aflevere ungerne når det passer, men nu hedder det altså skole 8.10!