Hej!
Er selv ny, så dette er mit første indlæg.
Men det hele startede med at jeg ikke fik min mens efter jeg stoppede p-pillerne, så den første gang jeg var hos lægen, som var i juli/august 2008, sagde de at jeg skulle lave en test med det samme for at udelukke en graviditet, og testen var negativ... og så skete der ikke mere. ind til der yderligere gik et par måneder og jeg skulle lave en ny test, som sjovt nok også var negativ... endnu en måned, uden blødning, gik... så gik jeg op til lægen og slog i bordet... nu var der efterhånden gået 6 mrd. siden jeg lavede den første test hos dem, så de måtte gøre noget... Jeg blev så sendt videre til gyn i jan. 2009, som selvfølgelig scannede mig, tog blodprøver og startede op i medicin. Det viste sig at jeg har PCOS, og den har lavet vrøvl i hele mit hormon system. nu har jeg så været på puregon og prøvet på den "old fashion way" at lave baby, men der er ikke skete noget. så nu er jeg blevet insimineret 4 gange uden resultat. De skal til at lave en udvidet undersøgelse af mine æggeledere osv... håber det kan give en forklaring på de mange mislykkedes forsøg...
Syntes somme tider det er totalt uretfærdigt at nogen bare skal kigge på et par underbukser og så er der baby i maven... ellers kan jeg sidde og blive ond i sulet over at se "de unge mødre". hende malue stella kan bare gøre mig så gal... hun burde bare ikke have det barn...
Men alt i alt søde dig, så er vi ikke alene om det her med barnløshed. vi må bare holde sammen.
Kram til dig.
Mille
Anmeld