Dynebetræk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

VIPpigen

forældre-til-Asta skriver:

må du meget gerne.. Også så jeg kan se om det bliver for dyrt mht porto osv

Skal der følge pudebetræk med, og i hvilken størrelse hvis det er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Skal der følge pudebetræk med, og i hvilken størrelse hvis det er??

åh kan ikke huske hvor stor puden er Er sådan nogle ikke standard størrelser

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

åh kan ikke huske hvor stor puden er Er sådan nogle ikke standard størrelser

Jo... Mener puden til en juniordyne måler 45x45, men det var mere om hun brugte alm pude, eller junior pude?? hihi

Anmeld

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Jo... Mener puden til en juniordyne måler 45x45, men det var mere om hun brugte alm pude, eller junior pude?? hihi

hun bruger junior pude.. den som vi købte før vi fik hende.. Men er sjældent hun sover med den

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

hun bruger junior pude.. den som vi købte før vi fik hende.. Men er sjældent hun sover med den

Okai... Men det var mere om du skulle have pudebetræk med?? Hvis hun ikke bruger puden meget, gør det jo ikke nogen forskel at den mangler

Anmeld

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Okai... Men det var mere om du skulle have pudebetræk med?? Hvis hun ikke bruger puden meget, gør det jo ikke nogen forskel at den mangler

Nej tror jeg springer pudebetrækket over Også bare dynebetræk, alt efter pris :d

Anmeld

11. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Hmm, det er slet ikke så svært, vidste slet ikke lige hvordan jeg skulle gøre først, for det ser såå nemt ud når man kigger på det, men skulle lige kringle i mit hoved hvordan man gjorde det bedst... Og nu sidder det sq fast... hehe

hehe det nu ikke så meget senge tøj... det tror jeg også godt a tjeg måske ville kunne finde ud af at lave...

men de bluser du kan sy og de bodyer...

noget du laver på bestilling hehe...?

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

hehe det nu ikke så meget senge tøj... det tror jeg også godt a tjeg måske ville kunne finde ud af at lave...

men de bluser du kan sy og de bodyer...

noget du laver på bestilling hehe...?

Hihi... Mange tak. Laver helst ikke på bestilling... Bodyerne er jeg gået væk fra, men laver bluser, og der kommer mere på når jeg kommer i gang om ikke så længe. Skal lige have vasket det stof jeg skal sy af så det ikke krymper for meget når det er lavet

Men har et dynebetræk af hver som er lavet, som sælges hvis det er...

Anmeld

11. august 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Hihi... Mange tak. Laver helst ikke på bestilling... Bodyerne er jeg gået væk fra, men laver bluser, og der kommer mere på når jeg kommer i gang om ikke så længe. Skal lige have vasket det stof jeg skal sy af så det ikke krymper for meget når det er lavet

Men har et dynebetræk af hver som er lavet, som sælges hvis det er...

har meget dyn betræk i forvejen...

men det er ellers rigtig fedt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.