Dynebetræk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. august 2010

VIPpigen

Så er der 2 nye dynebetræk... Har lavet 2 af hver, altså 2 med bamser(den lyse) og 2 med dødningehoveder(grå) Så når tiden lige bliver det kan en af hver hvertfald sættes til salg, lillepigen kan jo ikke slide dem alle... Der er ikke pudebetræk, men det kan laves til den lyse med bamser

"bagsiden" er dog ensfarvet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

line melias mor

hold da op det er flot

Anmeld

11. august 2010

vingummibamse

hold da op hvor er du dygtig...

jeg er desværre slet ikke så kreativ..

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

line melias mor skriver:

hold da op det er flot

Mange tak. Det er jo enkelt at lave

Anmeld

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Så er der 2 nye dynebetræk... Har lavet 2 af hver, altså 2 med bamser(den lyse) og 2 med dødningehoveder(grå) Så når tiden lige bliver det kan en af hver hvertfald sættes til salg, lillepigen kan jo ikke slide dem alle... Der er ikke pudebetræk, men det kan laves til den lyse med bamser

"bagsiden" er dog ensfarvet

årh du skulle vel aldrig tage mod bestilling er helt vild med dødningehoved Kunne være vildt i junior

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

Skal se om de har mere af stoffet i morgen, så kan jeg godt klare den... Skal den også bare være med ensfarvet bagside?? Mener jeg gav 80 kr pr meter for det nemlig, og junior er jo 100x140

Anmeld

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Skal se om de har mere af stoffet i morgen, så kan jeg godt klare den... Skal den også bare være med ensfarvet bagside?? Mener jeg gav 80 kr pr meter for det nemlig, og junior er jo 100x140

Ja må meget gerne være ensfarvet på den anden side.. det ser mega fedt ud.. Hvad tror du du skal have for det

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

hold da op hvor er du dygtig...

jeg er desværre slet ikke så kreativ..

Hmm, det er slet ikke så svært, vidste slet ikke lige hvordan jeg skulle gøre først, for det ser såå nemt ud når man kigger på det, men skulle lige kringle i mit hoved hvordan man gjorde det bedst... Og nu sidder det sq fast... hehe

Anmeld

11. august 2010

VIPpigen

forældre-til-Asta skriver:

Ja må meget gerne være ensfarvet på den anden side.. det ser mega fedt ud.. Hvad tror du du skal have for det

Det er lidt svært at sige fordi jeg ikke husker prisen helt... Men kan undersøge det i morgen, og så skriver jeg lige en mail...

Anmeld

11. august 2010

Mor-til-asta-09

VIPpigen skriver:

Det er lidt svært at sige fordi jeg ikke husker prisen helt... Men kan undersøge det i morgen, og så skriver jeg lige en mail...

må du meget gerne.. Også så jeg kan se om det bliver for dyrt mht porto osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.