Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

KarinaIda

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Jeg er 23(24 til dec) og kæresten er 29(30 til okt), og vi har aldrig fået en eneste kommentar... Men da jeg var 17 og begyndte med en på 23 blev det kommenteret til den store guldmedalje...

Men alder har ingen betydning så længe man har det godt sammen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

louiseHasselstrøm

Jeg er 25 og min mand er 30... Der er 5.5 år mellem os.. Han er fra januar 1980 og jeg er fra juli 1985

Anmeld

11. august 2010

Omerovic

Der er knap 2 år mellem mig og min mand..

Lige en historie da min mor mødte hendes kæreste var hun, 38 og hendes kæreste er 30 år, og da hun fortalt om ham, sagde mig og min lillesøster at han godt nok var ung i forhold til hende og han ville sikkert have børn osv. hele smøren... men da vi så mødte ham var han ik som en på 30år, og nu hvor de har været sammen i snart 2 år, kunne jeg ik tænke mig at hun skulle have nogle anden mand. Nu glæder han sig bare til at blive

pap morfar

så efter min meningen, har kærlighed ingen alder (med forbehold selvfølgelig )

alt det med snakken i krogene, skal man bare prøve at lukke ørene for, for det er jo ik dem der skal leve i forholdet

Anmeld

11. august 2010

B&J

Jeg er 23 og min kæreste er 34 så der er 11 år mellem os

Anmeld

11. august 2010

Sitrani

Min kæreste er 32 og jeg er (snart) 24.. Der er 8½ år mellem os..

Anmeld

11. august 2010

Rsa

Det ser ud som om aldersforskellen hos os er den der indtil vidre topper... Der er 16 år mellem mig og min kæreste - jeg er 27 år og han er 43 år.

Jeg er nok den der har haft det sværest med at skulle fortælle hans alder... (Han ligner en på 35, så har egentlig ikke fået andre kommentarer fra folk, end at han ser meget yngre ud end han er).

Jeg har unge forældre og min kæreste er 4 år yngre end min mor, det var og er egentlig stadig en lidt underlig tanke... Og det var også lidt svært, at fortælle veninder og venner, (for 3½ år siden da jeg var knap 24), at jeg havde fundet en kæreste på 40 år!

Men kærligheden har ingen alder og jeg er på mange punkter, især mentalt, en del ældre end ham Han er meget ung af sind og det passer perfekt

Anmeld

11. august 2010

K&S

Hejsa

Der er 2 år og 5 måneder mellem min mand og jeg...!

Anmeld

11. august 2010

Tina2

Thomas er 2 år og 4 mdr ældre end jeg:-)

Anmeld

11. august 2010

twinboys

Jeg er ½ år ældre end min mand...

Majbritt

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er 5 år mellem os. Det er noget af det mindste der har været mellem mig og partnerere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.