Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Jibbe

Jeg er 27 og Lars er 28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
7 måneder..

Lars er ældst, 23, og jeg er 22 lidt endnu...

Anja

Anmeld

12. august 2010

ZamanogDania

er 23 og manden er 27.
så der er omkring 4 års tid mellem os

Anmeld

12. august 2010

Ranarupta

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Min kæreste er et halvt år ældre end mig. 

Anmeld

12. august 2010

AA10

7 år

Anmeld

12. august 2010

Mimic

jeg er 5 dage ældre end min kæreste jeg er født den 19. juli 1984 og han er født den 24 juli 1984. (i 2006 fik vi vores datter den 26 juli) bare for at fuldende rækken

Anmeld

12. august 2010

SiLiMiMa

må da også lige fortælle en "historie"

min ex's mormor mistede sin mand, da hun var sidst i 40'erne. hun havde 2 voksne børn. Da hun var 50 fandt hun en mand på 25!!!! Og de er stadig sammen den dag idag, hvor hun er 85!!! vildt ik?

heise, som nok gad vide hvor mange kommentarer de har fået med på vejen!! men tror heldigvis, at de var ret så ligeglade

Anmeld

12. august 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Her er min mand 3 år ældre end mig. Af en eller anden grund har jeg aktid gerne villet have en mand lidt ældre end mig, Jeg ved ikke hvorfor men synes det er mest naturligt at manden er ældre
Selvom det i princippet er fuldstændig ligegyldigt.

Anmeld

12. august 2010

bonnie81

jeg er 29 og min kæreste er 26

Anmeld

12. august 2010

maria87

Eva. skriver:

7 år er der mellem os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.