3. jordemoderbesøg veloverstået :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Bolette

Tjuhl skriver:

uhuuuu! nu er det tæt på, når baby lægger sig den rigtige vej!!

jeg blev skønnet da jeg var til tjek på fødegangen for hmm...3 uger siden ca, der mente hun den vejede 1200 gram, hvilket passede med vægtkurven. men jeg skal til 4. jordemorbesøg på tirsdag, så jeg går ud fra hun skønner vægt der også

Ja, når babyen vender med hovedet nedad - så går det ligesom lidt mere op for en - for så er der altså ikke sååå lang tid til fødslen!!! 

Så må du lige opdatere os herinde, så vi kan høre vægten på din guldklump 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Bolette

Assi skriver:

fedt! skønt at det bare gik så godt Jeg elsker også at høre hjertelyden. Hmm jeg var til anden jordemodertjek for 3 uger siden og der skønnede hun ham til at være omkring 1 kg -hvilket var fint.

Jamen det er jo fantastisk at vores kære guldklumper bare har det SÅ godt inde i vores maver   

Anmeld

12. august 2010

Bolette

Tama skriver:

Ja det er skønt at høre hjertelyd og vide de små stives godt 

Jeg var tio jordemoder i fredags og da var jeg i uge 29 + 3 og fik ham skønnet til ca 1600 gram og hørte osse hjertelyd 

Hun kunne ikke rigtig vurdere om hans hovede var nedad men det mente hun 

Knus Tanja

Det lyder bare rigtig godt!! 

Min jordemoder fortalte mig at barnet egentlig først behøver at ligge med hovedet nedad fra uge 37! Hvis de så er usikre på om de ligger med hovedet nedad, så bliver man sendt til en scanning. Men de fleste babyer når at lægge sig klar til uge 37  Så det gør din sikkert også 

Anmeld

12. august 2010

marhemor

Vil da også lige være med her

Jeg var til 3. jordemoderbesøg igår, og bebsen blev skønnet til at veje 1600 gram, og hjertelyden var bare så fin og rolig, så alt var i sin skønneste orden  Så dejligt at få bekræftet at alt er som det skal være!

Bebsen sad dog op, så hovedet vendte den "forkerte" vej, men som jordemoderen sagde, så vender den sig sikkert mange gange endnu, inden uge 37 hvor den skal ligge sig fast... Og med den tumult den lille har præsteret både igår og i dag, så har den sikkert slået en kolbøtte eller to siden

Dejligt at følge med i, at alle jeres små bebser har det så fint, så fint

fra Maria (30+0)

Anmeld

13. august 2010

Bolette

marhemor skriver:

Vil da også lige være med her

Jeg var til 3. jordemoderbesøg igår, og bebsen blev skønnet til at veje 1600 gram, og hjertelyden var bare så fin og rolig, så alt var i sin skønneste orden  Så dejligt at få bekræftet at alt er som det skal være!

Bebsen sad dog op, så hovedet vendte den "forkerte" vej, men som jordemoderen sagde, så vender den sig sikkert mange gange endnu, inden uge 37 hvor den skal ligge sig fast... Og med den tumult den lille har præsteret både igår og i dag, så har den sikkert slået en kolbøtte eller to siden

Dejligt at følge med i, at alle jeres små bebser har det så fint, så fint

fra Maria (30+0)

Det lyder jo bare så fint  TIllykke med det. Så følges babyerne jo rigtig fint ad  

Hilsen Bolette (32+4)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.