Ja... Det er jo lige om hjørnet..
I Næste uge skal vi til samtale på klinikken om opstart på hormoner. Og jeg er både spændt og nervøs for opstart på de helvedes-hormoner.... Hvordan reagerer jeg? Nok mest fordi min familie mest går op i min vægt, og bliver ved med at sige "nu skal du til at passe på hvad du spiser, for du kommer med sikkerhed til at tage meget på af hormonerne". Og det er det eneste de tænker på... Hvor meget jeg vejer nu, og hvor meget jeg kommer til at tage på. Og hvor muggen jeg bliver, og hvor mange møgfald de får, fordi hormonerne tager over....
Og ja, jeg ved ikke hvordan jeg reagerer. Men der står ligesom ikke på pakken "100% sikkert at du tager 10 kg på, og bliver rasende, så længe hormonerne tages"... Men sådan føles det bare....
Ja, man skulle måske tro jeg allerede tog dem, men jeg bliver bare ked af, at min vægt og mit humør bliver de to hovedpunkter i det her forløb.... For der er jo ingen af os, der med sikkerhed kan sige, at jeg bliver en lille satan med 10 kg mere på sidebenene.....
Nå, måtte bare af med det... Der er bare SÅ mange tanker nu..
Jeg ved godt vi kan indstille os på det værste.. Men behøver det være så meget, at jeg bliver muggen INDEN jeg overhovedet har fået recepten??
Anmeld